Gegarandeerd leespercentage met ons nieuw native « Quality read » aanbod

We kennen allemaal de waarde van native advertising voor adverteerders die internetgebruikers op een interactieve, niet-opdringerige manier willen betrekken. Het nieuwe Quality Read-aanbod van IPM zorgt voor een gegarandeerd leespercentage. Voor Caroline Bossaert, Head of Accounts team bij IPM, “komen…
9 november 2023

We kennen allemaal de waarde van native advertising voor adverteerders die internetgebruikers op een interactieve, niet-opdringerige manier willen betrekken. Het nieuwe Quality Read-aanbod van IPM zorgt voor een gegarandeerd leespercentage.

Voor Caroline Bossaert, Head of Accounts team bij IPM, “komen lezers naar onze sites voor informatie, dus is het logisch om informatie van onze partners op te nemen die optimaal aansluiten bij de interesses van onze lezers”. In die zin betekent het nieuwe aanbod van Quality Read een echte toegevoegde waarde voor de adverteerder voor een gegarandeerd leespercentage. Wat betekent dit concreet?

“Wanneer we een native advertentiecampagne creëerden op de digitale platforms van IPM, garandeerden we tot nu toe de adverteerders een bepaald aantal keren dat hun artikel gelezen zou worden, terwijl we hen ook informeerden over de gemiddelde leestijd.

Nieuw is dat we het nu hebben over Quality Read: we garanderen een minimale scroll depth van 30% van hun artikel! Met andere woorden, we bevestigen dat elke lezer ten minste 30% van het artikel en dus van de content van de adverteerder, heeft gelezen.”

Deze nieuwe functie vormt een aanvulling op het aanbod van specifieke doelgerichte targeting, dat het al mogelijk maakt om een doelpubliek te bereiken precies op basis van hun interesses (financiën, food lovers, sport, mode, mobiliteit, enz.) zodat het consistent is met wat de adverteerder wil communiceren. “Daarnaast”, zegt Caroline Bossaert, “bereiken we met het publiek van onze sites (lalibre.be, dhnet.be, parismatch.be, moustique.be en lavenir.net) meer dan 2.600.000 unieke bezoekers per maand*”.

*Source : CIM eGemius October 2023

Wenst u meer info over ons digitale aanbod? Contacteer ons via [email protected] of raadpleeg onze ratecard

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...