Gegarandeerd leespercentage met ons nieuw native « Quality read » aanbod

We kennen allemaal de waarde van native advertising voor adverteerders die internetgebruikers op een interactieve, niet-opdringerige manier willen betrekken. Het nieuwe Quality Read-aanbod van IPM zorgt voor een gegarandeerd leespercentage. Voor Caroline Bossaert, Head of Accounts team bij IPM, “komen…
9 november 2023

We kennen allemaal de waarde van native advertising voor adverteerders die internetgebruikers op een interactieve, niet-opdringerige manier willen betrekken. Het nieuwe Quality Read-aanbod van IPM zorgt voor een gegarandeerd leespercentage.

Voor Caroline Bossaert, Head of Accounts team bij IPM, “komen lezers naar onze sites voor informatie, dus is het logisch om informatie van onze partners op te nemen die optimaal aansluiten bij de interesses van onze lezers”. In die zin betekent het nieuwe aanbod van Quality Read een echte toegevoegde waarde voor de adverteerder voor een gegarandeerd leespercentage. Wat betekent dit concreet?

“Wanneer we een native advertentiecampagne creëerden op de digitale platforms van IPM, garandeerden we tot nu toe de adverteerders een bepaald aantal keren dat hun artikel gelezen zou worden, terwijl we hen ook informeerden over de gemiddelde leestijd.

Nieuw is dat we het nu hebben over Quality Read: we garanderen een minimale scroll depth van 30% van hun artikel! Met andere woorden, we bevestigen dat elke lezer ten minste 30% van het artikel en dus van de content van de adverteerder, heeft gelezen.”

Deze nieuwe functie vormt een aanvulling op het aanbod van specifieke doelgerichte targeting, dat het al mogelijk maakt om een doelpubliek te bereiken precies op basis van hun interesses (financiën, food lovers, sport, mode, mobiliteit, enz.) zodat het consistent is met wat de adverteerder wil communiceren. “Daarnaast”, zegt Caroline Bossaert, “bereiken we met het publiek van onze sites (lalibre.be, dhnet.be, parismatch.be, moustique.be en lavenir.net) meer dan 2.600.000 unieke bezoekers per maand*”.

*Source : CIM eGemius October 2023

Wenst u meer info over ons digitale aanbod? Contacteer ons via [email protected] of raadpleeg onze ratecard

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...