IPM: The place to be voor de vastgoedsector

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen. Prestigieus vastgoed met Essentielle Het luxe immo magazine, Essentielle Immo,…
15 juni 2023

La Libre Immo en Essentielle Immo mogen niet ontbreken in de marketingmix van vastgoedmakelaars. Paris Match Immo en L’Avenir Habitat completeren ons brede gamma producten om opdrachten binnen te halen.

Prestigieus vastgoed met Essentielle

Het luxe immo magazine, Essentielle Immo, verschijnt 9 keer per jaar, elke 1ste zaterdag van de maand bij La Libre Belgique. Adverteerders bereiken een publiek van 480. 000 lezers (total brand, CIM 2021-2022).

Het magazine verhoogt dus duidelijk de zichtbaarheid van vastgoedmakelaars!

Essentielle Immo onderscheidt zich door de verfijnde en functionele lay-out met als doel het unieke karakter van de panden te benadrukken.

Elke donderdag, La Libre Immo

De vastgoedbijlage van La Libre verschijnt elke donderdag. Artikelen, vastgoedpanden en dossiers maken deze immo bijlage tot dé referentie voor alle immo nieuws.      

Door de wekelijkse verdeling biedt deze bijlage aan een kwalitatieve doelgroep een waaier van de nieuwste panden op de markt.

Vastgoed per regio in « Habitat » van l’Avenir

Wil uw kantoor zich richten op een bepaald geografisch gebied? Geen probleem! L’Avenir biedt de gewenste diversificatie met de Habitat-katern die elke zaterdag verschijnt in de regionale pagina’s van uw dagblad.

Met een dergelijke targeting krijgt u gegarandeerd nieuwe opdrachten binnen!  Uit onderzoek blijkt ook dat één op twee lezers van L’Avenir het komende jaar gaat bouwen, renoveren of verhuizen. Er is ook een digitale versie van ‘Habitat’ beschikbaar op lavenir.net, met artikelen van onze redactie en experts uit de sector, evenals gesponsorde content van makelaarskantoren en adverteerders uit de sectoren ‘Home’, ‘Garden’, ‘DIY’ en ‘Energie’.

Vastgoed in het luxe magazine Paris Match

Waarom zou u als makelaar eens niet adverteren in het glamoureuze en luxueuze Paris Match? Met ons luxe weekblad en bijhorende website bereikt u een upscale-publiek uit de hoogste sociale groepen.

Vergeet ook In-Mail niet. Ons nieuw product waarmee u in een newsletter tot 2000 personen kan bereiken!

Ons Immo-team helpt u graag verder. Voor meer informatie, contacteer Véronique Le Clercq en Daphné Mertens, ons IPM Immo dream team! Of indien interesse om te adverteren in Paris Match, contacteer dan Jean-Pierre en Nadine.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...