TBOO, onze eigen minister van Integratie

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie…
15 juni 2023

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie van Belgische media.

De sterke merken van TBOO

De TBOO-familie bestaat uit maar liefst X merken voor de realisatie van uw communicatiecampagnes:

Enorm bereik

TBOO display bereikt maandelijks 6 miljoen Belgen aan beide zijden van de taalgrens en hoeft dus niet onder te doen voor de internationale platformen. TBOO video animeert elke maand meer dan 3,5 miljoen Belgen in hun vrije tijd.

Aantrekkelijke tarieven

Onze offertes onderscheiden zich ook door hun aantrekkelijke tarieven.  Bereik miljoenen Belgen op een gesegmenteerde manier vanaf €25.000 of een eCPM vanaf €11, data inbegrepen (sport fans, business finances, lifestyle, sustainability of foodies)!

TBOO and more, een grote Belgische familie

Ontdek ook onze andere oplossingen voor uw digitale campagne: TBOO MAGS, TBOO MEMOSTICKS, TBOO NEXTFIN, enz.

U vindt alle details in onze ratecards (print and web) of u kunt een offerte aanvragen op ons speciaal daarvoor bestemde platform www.tbooandmore.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...