Laat de festivals maar komen!

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen. Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers…
15 juni 2023

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen.

Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers van ons magazine één keer per maand of vaker naar concerten of festivals. Met een selectiviteit van 133 op deze doelgroep, de beste in de weekbladpers!

De hele zomer lang worden live-optredens, concertrecensies en interviews met artiesten exclusief op onze site uitgezonden en opgenomen in ons magazine. Elk festival krijgt een eigen rubriek met het laatste nieuws over het evenement.

Bovendien zullen bijna 30.000 volgers op Instagram en Facebook de stories en reels bekijken van onze cultuurjournalisten op Dour, LaSemo en Werchter!

Op 21 juni 2023 verschijnt er een speciale uitgave met de festivalkalender voor België, samen met alle nuttige informatie, om een onvergetelijke tijd te beleven!

Van juni tot juli zit de lezerscommunity van Moustique in de startblokken. Moustique zal inderdaad tal van wedstrijden organiseren om tickets weg te geven voor festivals die al maanden uitverkocht zijn!

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...