Laat de festivals maar komen!

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen. Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers…
15 juni 2023

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen.

Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers van ons magazine één keer per maand of vaker naar concerten of festivals. Met een selectiviteit van 133 op deze doelgroep, de beste in de weekbladpers!

De hele zomer lang worden live-optredens, concertrecensies en interviews met artiesten exclusief op onze site uitgezonden en opgenomen in ons magazine. Elk festival krijgt een eigen rubriek met het laatste nieuws over het evenement.

Bovendien zullen bijna 30.000 volgers op Instagram en Facebook de stories en reels bekijken van onze cultuurjournalisten op Dour, LaSemo en Werchter!

Op 21 juni 2023 verschijnt er een speciale uitgave met de festivalkalender voor België, samen met alle nuttige informatie, om een onvergetelijke tijd te beleven!

Van juni tot juli zit de lezerscommunity van Moustique in de startblokken. Moustique zal inderdaad tal van wedstrijden organiseren om tickets weg te geven voor festivals die al maanden uitverkocht zijn!

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...