Laat de festivals maar komen!

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen. Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers…
15 juni 2023

Met ons crossmediaal product Festivals positioneren ons magazine Moustique en IPM in het algemeen zich als ideale partners voor een optimaal bereik van festivalgangers en liefhebbers van muziekevenementen.

Moustique is het platform voor festivalgangers! Volgens het CIM gaan 20.000 lezers van ons magazine één keer per maand of vaker naar concerten of festivals. Met een selectiviteit van 133 op deze doelgroep, de beste in de weekbladpers!

De hele zomer lang worden live-optredens, concertrecensies en interviews met artiesten exclusief op onze site uitgezonden en opgenomen in ons magazine. Elk festival krijgt een eigen rubriek met het laatste nieuws over het evenement.

Bovendien zullen bijna 30.000 volgers op Instagram en Facebook de stories en reels bekijken van onze cultuurjournalisten op Dour, LaSemo en Werchter!

Op 21 juni 2023 verschijnt er een speciale uitgave met de festivalkalender voor België, samen met alle nuttige informatie, om een onvergetelijke tijd te beleven!

Van juni tot juli zit de lezerscommunity van Moustique in de startblokken. Moustique zal inderdaad tal van wedstrijden organiseren om tickets weg te geven voor festivals die al maanden uitverkocht zijn!

Voor meer informatie, gelieve contact op te nemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...