IPM, de grootste Franstalige sportredactie van België

2024 wordt een groots sportjaar met een groot aantal sportevenementen. De redacties van o.a. La DH Les Sports en LN24 zijn reeds druk in de weer met de voorbereidingen en zetten vol in op een kwalitatief hoogwaardige verslaggeving. “DH les…
5 december 2023

2024 wordt een groots sportjaar met een groot aantal sportevenementen. De redacties van o.a. La DH Les Sports en LN24 zijn reeds druk in de weer met de voorbereidingen en zetten vol in op een kwalitatief hoogwaardige verslaggeving.

“DH les Sports doet zijn naam alle eer aan. Het is de sportkrant bij uitstek. Maar ook onze zender LN24 zal voortaan een deel van de uitzendingen wijden aan sport, vooral deze zomer die bol staat van sportevenementen. De grootste blikvangers zijn het EK-voetbal, de Ronde van Frankrijk en de Olympische Spelen,” verklaart Caroline Van Boeckel, Brand Manager DH en LN24.

De sportredacties van IPM, en in het bijzonder deze van La DH en LN24 draaien op volle toeren om een XXL-verslaggeving te kunnen garanderen tijdens de Olympische Spelen: “Als partners van Team België en het Paralympisch Team België zal IPM alles op alles zetten om uitgebreid verslag uit te brengen over Parijs 2024”, vervolgt Caroline. La DH en LN24 bundelen speciaal voor deze gelegenheid hun krachten om zoveel mogelijk informatie te geven over de Olympische Spelen.

Wat betekent het concreet? La DH zal tijdens deze drie evenementen ter plaatse aanwezig zijn om interviews en krachtige videoclips te kunnen afleveren. Op tv komen er de dagelijks terugkerende programma’s, maar ook live-uitzendingen met correspondenten ter plaatse, talks in de studio met gastsprekers, 100% Belgische onderwerpen en interacties met LN24-kijkers en La DH-lezers. Voor elk groot sportevenement is een specifieke logistieke organisatie voorzien.

Voor Jean-Marc Gheraille, antenne manager van LN24, zijn de voordelen van een dergelijke krachtenbundeling talrijk: “we associëren ons met enkele zeer populaire zomer sportevenementen, vanuit hoeken waarin België en haar troeven in de kijker worden gezet, met een innovatieve televisie dynamiek in samenwerking met la DH”.

IPM, de grootste Franstalige sportredactie van België, voelt zich dan ook legitiem om u het allerbeste “Sport”-aanbod te presenteren, crossmediaal, klassiek of gedeformatteerd, en verrijkt met digitale data. We staan in de startblokken om u al onze mogelijkheden voor te stellen!

Wil je meer weten over ons Sport aanbood?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...