DEUZIO, de zaterdag-bijlage, telt 1.335.000 lezers

Vanaf 10 november 2023, verschijnt Deuzio, de lifestyle weekendbijlage van l’Avenir, nu ook bij DH/Les Sports en La Libre Belgique, ter vervanging van de bijlagen Quid en DH MAG. De bijlage (48 pagina’s) werd in een nieuw jasje gestoken met…
5 september 2023

Vanaf 10 november 2023, verschijnt Deuzio, de lifestyle weekendbijlage van l’Avenir, nu ook bij DH/Les Sports en La Libre Belgique, ter vervanging van de bijlagen Quid en DH MAG.

De bijlage (48 pagina’s) werd in een nieuw jasje gestoken met een aangepaste lay-out en zal worden gedrukt op mooi glossy papier. De redactionele filosofie draait om advies, dromen, oplossingen en ecologisch verantwoord gedrag en biedt een hoge mate van interactiviteit met de lezers.

Onze hoofdthema’s zijn:

Conso (Consumptie) – Santé (Gezondheid) – Voyages (Reizen) – Jardin (Tuin) – Foodies – Tech en Mobilité (Mobiliteit). Deze zullen worden aangevuld met actuele onderwerpen over Dieren – Pyschologie – Home & Deco – Mode – Beauty – Tends en Duurzaamheid (anders leven).

De kwalitatieve content zal ook worden opgenomen in de specifieke secties van de websites van de drie dagbladen, waardoor uw advertenties in de juiste context kunnen worden geplaatst.

Geniet ter gelegenheid van deze lancering van onze tijdelijke uitzonderlijke aanbiedingen!

Deuzio maakt natuurlijk ook deel uit van ons nationaal TBOO MAGS aanbod: TBOO, onze eigen minister van Integratie – IPM Advertising

Contacteer ons voor meer info of een offerte op [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...