DEUZIO, de zaterdag-bijlage, telt 1.335.000 lezers

Vanaf 10 november 2023, verschijnt Deuzio, de lifestyle weekendbijlage van l’Avenir, nu ook bij DH/Les Sports en La Libre Belgique, ter vervanging van de bijlagen Quid en DH MAG. De bijlage (48 pagina’s) werd in een nieuw jasje gestoken met…
5 september 2023

Vanaf 10 november 2023, verschijnt Deuzio, de lifestyle weekendbijlage van l’Avenir, nu ook bij DH/Les Sports en La Libre Belgique, ter vervanging van de bijlagen Quid en DH MAG.

De bijlage (48 pagina’s) werd in een nieuw jasje gestoken met een aangepaste lay-out en zal worden gedrukt op mooi glossy papier. De redactionele filosofie draait om advies, dromen, oplossingen en ecologisch verantwoord gedrag en biedt een hoge mate van interactiviteit met de lezers.

Onze hoofdthema’s zijn:

Conso (Consumptie) – Santé (Gezondheid) – Voyages (Reizen) – Jardin (Tuin) – Foodies – Tech en Mobilité (Mobiliteit). Deze zullen worden aangevuld met actuele onderwerpen over Dieren – Pyschologie – Home & Deco – Mode – Beauty – Tends en Duurzaamheid (anders leven).

De kwalitatieve content zal ook worden opgenomen in de specifieke secties van de websites van de drie dagbladen, waardoor uw advertenties in de juiste context kunnen worden geplaatst.

Geniet ter gelegenheid van deze lancering van onze tijdelijke uitzonderlijke aanbiedingen!

Deuzio maakt natuurlijk ook deel uit van ons nationaal TBOO MAGS aanbod: TBOO, onze eigen minister van Integratie – IPM Advertising

Contacteer ons voor meer info of een offerte op [email protected].

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...