Trots Belg te zijn!

La Libre is een sterk merk dat in vele vormen verkrijgbaar is. Focus op de volgende twee bijlagen, ‘Knokke’ en ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) vol belgitude. De editie ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) verschijnt op woensdag 19 juli in La Libre…
15 juni 2023

La Libre is een sterk merk dat in vele vormen verkrijgbaar is. Focus op de volgende twee bijlagen, ‘Knokke’ en ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) vol belgitude.

De editie ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) verschijnt op woensdag 19 juli in La Libre en La DH. Voor Corine Loockx, Content Manager, is dit speciale nummer een gelegenheid om onze Belgische trots te benadrukken en om producten ‘made in Belgium’ te promoten. Alles wat de Belgische identiteit kenmerkt via lifestyle thema’s zoals mode, geschiedenis, cultuur, succes stories, portretten van Belgen die België vertegenwoordigen in het buitenland, enz.

De bijlage telt in totaal 1 miljoen LLP*. Dubbel voordeel qua bereik: de bijlage wordt op 21 juli gratis uitgedeeld aan het aanwezige publiek tijdens de festiviteiten.

Het chique Knokke

Een andere belangrijke bijlage over Knokke Le Zoete, verschijnt op 12 augustus, vóór het traditionele lange weekend van 15 augustus.

Volgens Sales Manager Dominique Flamand, houden mensen van de Belgische Kust en het aspect ‘zien en gezien worden’ van Knokke. “Voor veel van onze lezers is het dé plek waar prestige en elegantie samenkomen. Velen van hen hebben hier dan ook een woning of appartement.”

De bijlage wordt ook verdeeld op het strand, in luxe boetieks, op de golf… kortom, op een aantal strategische locaties. Qua koopkracht is dit uiteraard een interessant publiek voor adverteerders. Bewijs van het succes: de laatste editie telde in totaal 478.000 lezers*.

Ontdek hier ook de nieuwe La Libre-campagne

Interesse? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Dominique Flamand

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...