Trots Belg te zijn!

La Libre is een sterk merk dat in vele vormen verkrijgbaar is. Focus op de volgende twee bijlagen, ‘Knokke’ en ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) vol belgitude. De editie ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) verschijnt op woensdag 19 juli in La Libre…
15 juni 2023

La Libre is een sterk merk dat in vele vormen verkrijgbaar is. Focus op de volgende twee bijlagen, ‘Knokke’ en ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) vol belgitude.

De editie ‘Fête Nationale’ (Nationale Feestdag) verschijnt op woensdag 19 juli in La Libre en La DH. Voor Corine Loockx, Content Manager, is dit speciale nummer een gelegenheid om onze Belgische trots te benadrukken en om producten ‘made in Belgium’ te promoten. Alles wat de Belgische identiteit kenmerkt via lifestyle thema’s zoals mode, geschiedenis, cultuur, succes stories, portretten van Belgen die België vertegenwoordigen in het buitenland, enz.

De bijlage telt in totaal 1 miljoen LLP*. Dubbel voordeel qua bereik: de bijlage wordt op 21 juli gratis uitgedeeld aan het aanwezige publiek tijdens de festiviteiten.

Het chique Knokke

Een andere belangrijke bijlage over Knokke Le Zoete, verschijnt op 12 augustus, vóór het traditionele lange weekend van 15 augustus.

Volgens Sales Manager Dominique Flamand, houden mensen van de Belgische Kust en het aspect ‘zien en gezien worden’ van Knokke. “Voor veel van onze lezers is het dé plek waar prestige en elegantie samenkomen. Velen van hen hebben hier dan ook een woning of appartement.”

De bijlage wordt ook verdeeld op het strand, in luxe boetieks, op de golf… kortom, op een aantal strategische locaties. Qua koopkracht is dit uiteraard een interessant publiek voor adverteerders. Bewijs van het succes: de laatste editie telde in totaal 478.000 lezers*.

Ontdek hier ook de nieuwe La Libre-campagne

Interesse? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Dominique Flamand

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...