Ons recept voor een geslaagde native campagne

Bij IPM analyseren we elke campagne, zodat we adverteerders steeds beter kunnen helpen met de voor hen meest efficiënte campagnes. We nemen als voorbeeld de succesvolle campagne van een bekende keukenproducent. Een reclamecampagne is essentieel voor een effectieve marketingstrategie, het…
5 oktober 2023

Bij IPM analyseren we elke campagne, zodat we adverteerders steeds beter kunnen helpen met de voor hen meest efficiënte campagnes. We nemen als voorbeeld de succesvolle campagne van een bekende keukenproducent.

Een reclamecampagne is essentieel voor een effectieve marketingstrategie, het vergroot uw naamsbekendheid en verstevigt uw positie in de markt. De sleutel tot succes is de vermenigvuldiging van boodschappen om zoveel mogelijk potentiële klanten te bereiken gedurende de hele campagne.

Als bewijs van succes geven we hier het voorbeeld van een recente native campagne die maar liefst 72 verschillende ads gebruikte met een zeer hoge CTR en Viewability Rate. “Wat er zo bijzonder aan is? De slimme combinatie van tekst en visuals: we konden de advertentieboodschappen variëren op basis van verschillende visuals. Dezelfde tekst gekoppeld aan een andere visual had dan een heel andere impact.”

Het is belangrijk om tegelijkertijd concreet en innovatief te zijn in uw creaties. In dit geval werd praktisch advies aangevuld met visuals met allerlei informatie, en werd tevens een meerwaarde toegevoegd (“5 tips voor maximale opbergruimte”). Wees niet bang om te verrassen met nieuwe gegevens en formules.

Overweeg tenslotte om uw DNA aan te passen aan de interesses van lezers en internetgebruikers.

We moedigen adverteerders aan om te profiteren van de specifieke en complementaire profielen van onze verschillende titels om hun doelgroepen te bereiken.

De expertise van het IPM-team zal u helpen om de beste crossmediale en native campagne te creëren voor uw merk.

Wilt u profiteren van ons sterk aanbod?

Bekijk onze Digital Ratecard !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...