Paris Match wijdt drie bijlagen aan de eindejaarsfeesten. Speciale edities, volwaardige magazines geïntegreerd in het hoofdmagazine dat tot 56 pagina’s telt.
Op 30 november begon het feestseizoen met de bijlage “Fêtes”. Met artikels over cultuur, geschenken, decoratie, juwelen en nog veel meer, geeft het een mooi overzicht van het beste nieuws op gebied van luxe-items.
De editie van 7 december is gewijd aan het thema Kerstmis (“Noël”).
Tenslotte verschijnt op 14 december de bijlage “Paris Glamour”, met Iris Mittenaere (voormalig Miss France en Miss Universe) als bijzondere ambassadrice. “Het is een bijlage die we elk jaar opnieuw uitbrengen,” zegt Jean-Pierre Tordeurs, Sales Manager van Paris Match België: “In deze inspirerende bijlage bundelen we de allerbeste adresjes en verborgen parels van de Lichtstad, de moeite waard vooral in deze feestperiode”.
Deze uitneembare bijlagen zijn een traditie geworden. “Het is het plezier om te bladeren en te lezen doorheen pagina’s die je meenemen naar andere werelden. In het klimaat van angst dat we vandaag kennen, maken thema’ s in lijn met de feestperiode het mogelijk om onze 372.000 lezers (LLP) te laten wegdromen, en dat is belangrijk.”
Paris Match is nu het Franstalige lifestylemagazine met het grootste lezerspubliek. Het lezerspubliek is stabiel in een dalende Belgische tijdschriftenmarkt*. Op haar website vind je elke maand maar liefst 319.284 real users, die staan te popelen om nieuws over celebrities, mode en beauty.
Paris Match Belgium is ook beschikbaar in ons nationale TBOO mags PREMIUM-AANBOD, samen met De Standaard Magazine, tegen zeer uitzonderlijke voorwaarden. Profiteer van ons lanceringsaanbod: € 15.000 voor twee inlassingen in beide magazines!
Wil je profiteren van een kwaliteitscontext of heb je vragen over Paris Match?
Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !