
Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld
Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.
News
MAGnify: een debat over A.I. met François le Hodey
Elk jaar organiseert WE MEDIA1 MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
MAGnify, een debat over lokale media met François le Hodey, CEO van de IPM Group (2de deel)
Elk jaar organiseert WE MEDIA1 MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
MAGnify, een debat over lokale media met François le Hodey, CEO van de IPM Group
Elk jaar organiseert WE MEDIA MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
IPM en Mediahuis lanceren een studie over de mobiliteit van de Belgen en de vooruitzichten voor het kopen van een auto
Hoe zien de Belgen hun toekomstige mobiliteit? Vermindering van de CO2-uitstoot, ontwikkeling van hybride en elektrische voertuigen, deelauto's, telewerken opgelegd in de strijd tegen de pandemie Covid-19... de mobiliteit van de Belgen evolueert als nooit tevoren. IPM...
Lezerspubliek CIM 2020 resultaten beïnvloed door de lockdown
Het CIM (Centre d’information sur les médias) heeft de resultaten gepubliceerd van zijn studie over het lezerspubliek van de geschreven pers. Het CIM (Centre d’information sur les médias) heeft de resultaten gepubliceerd van zijn studie over het lezerspubliek van de...
Het media-agentschap van de toekomst: welke modellen?
In samenwerking met IPM Advertising heeft MM enkele dagen geleden een Webinar georganiseerd over de uitdagingen waarvoor de media-agentschappen staan.
Impact van het coronavirus op de marketing
Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?