
Alles wat u moet weten over ons agentschap en de mediawereld
Nieuws, laatste cijfers, doelgroepen, nieuwsbrieven… Onze blog houdt u op de hoogte van het laatste nieuws op het gebied van mediacommunicatie.
News
IPM partner van alle sporten!
IPM is sterk aanwezig in het eerste tornooi van eSport, georganiseerd voor de media- en reclamesector. De trainingen en eerste wedstrijden verlopen vlot in afwachting van de finale op 10 juni! Het tornooi FIFA 21 B2B, gelanceerd door Media Marketing en Azerion, heeft...
De nieuwe regionale reclameafdeling van de IPM Group is geboren
Régie des Médias Régionaux.be #boostevosactivités Op 22 december laatstleden ontving de IPM Group groen licht van het college van de Belgische Mededingingsautoriteit (BMA) voor de overname van de krant L’Avenir en het bedrijf L’Avenir Hebdo SA, uitgever van de...
De Editions de l’Avenir overgekocht door de IPM Group
Op 22 december laatstleden gaf de Belgische Mededingingsautoriteit (BMA) toestemming aan de IPM Group om de “persactiviteiten” van de Editions de l’Avenir SA en het bedrijf L’Avenir Hebdo SA over te nemen.
De website van IPM Advertising in een nieuw kleedje
Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
Philippe Cavadini benoemd tot nieuwe CFO van de IPM Group
Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de...
MAGnify: een debat over A.I. met François le Hodey
Elk jaar organiseert WE MEDIA1 MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
MAGnify, een debat over lokale media met François le Hodey, CEO van de IPM Group (2de deel)
Elk jaar organiseert WE MEDIA1 MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
MAGnify, een debat over lokale media met François le Hodey, CEO van de IPM Group
Elk jaar organiseert WE MEDIA MAGnify, een internationale conferentie over het uitgeven van tijdschriften. Op vier donderdagen in oktober en november werden digitale bijeenkomsten van ongeveer 30 minuten georganiseerd. Deze debatten boden de gelegenheid om...
IPM en Mediahuis lanceren een studie over de mobiliteit van de Belgen en de vooruitzichten voor het kopen van een auto
Hoe zien de Belgen hun toekomstige mobiliteit? Vermindering van de CO2-uitstoot, ontwikkeling van hybride en elektrische voertuigen, deelauto's, telewerken opgelegd in de strijd tegen de pandemie Covid-19... de mobiliteit van de Belgen evolueert als nooit tevoren. IPM...
Lezerspubliek CIM 2020 resultaten beïnvloed door de lockdown
Het CIM (Centre d’information sur les médias) heeft de resultaten gepubliceerd van zijn studie over het lezerspubliek van de geschreven pers. Het CIM (Centre d’information sur les médias) heeft de resultaten gepubliceerd van zijn studie over het lezerspubliek van de...
Het media-agentschap van de toekomst: welke modellen?
In samenwerking met IPM Advertising heeft MM enkele dagen geleden een Webinar georganiseerd over de uitdagingen waarvoor de media-agentschappen staan.
Impact van het coronavirus op de marketing
Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?