Impact van het coronavirus op de marketing

Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?
10 februari 2021

Communiceren in de media

De persgroepen Mediahuis en IPM, en Pebble Media en Skynet lanceren ‘IMPACT SAMEN’ waarmee ze handelaars gratis banners geven op hun websites. Dit initiatief steunt deze groep die bijzonder sterk is getroffen door de coronacrisis met middelen voor marketing en communicatie. Want in tijden van crisis blijft het belangrijk om met de klanten te communiceren. De campagne geeft ook grote ondernemingen de kans om deel te nemen aan het project. Elke week krijgt een merk exclusieve zichtbaarheid als partner. Laten we de krachten bundelen en SAMEN IMPACT hebben!

Meer informatie:
https://www.lalibre.be/economie/entreprises-startup/mediahuis-ipm-pebble-media-et-skynet-offrent-des-banners-gratuits-aux-commercants-locaux-5e834703d8ad58163194c468

De 3 prioriteiten van IPM tijdens de crisis

Wij beleven momenteel een erg uitzonderlijke situatie door de epidemie COVID-19.

Wij concentreren al onze inspanningen op drie prioriteiten:

  • De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers
  • De veiligheid van onze partners en van onze klanten
  • De continuïteit van onze activiteit om de bestellingen te kunnen leveren.

Vanaf de eerste aankondigingen van de verspreiding van het virus heeft het bedrijf interne maatregelen genomen om de veiligheid van zijn personeel te garanderen.

Omwille van de nieuwe regeringsrichtlijnen van de laatste dagen, hebben wij deze verder versterkt.
Ondanks deze moeilijke periode houden onze teams de activiteit in stand. 

Wij doen er alles aan om de productie te verzekeren in zover de wettelijke en gezondheidscontext dit toelaten

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...