Impact van het coronavirus op de marketing

Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?
10 februari 2021

Communiceren in de media

De persgroepen Mediahuis en IPM, en Pebble Media en Skynet lanceren ‘IMPACT SAMEN’ waarmee ze handelaars gratis banners geven op hun websites. Dit initiatief steunt deze groep die bijzonder sterk is getroffen door de coronacrisis met middelen voor marketing en communicatie. Want in tijden van crisis blijft het belangrijk om met de klanten te communiceren. De campagne geeft ook grote ondernemingen de kans om deel te nemen aan het project. Elke week krijgt een merk exclusieve zichtbaarheid als partner. Laten we de krachten bundelen en SAMEN IMPACT hebben!

Meer informatie:
https://www.lalibre.be/economie/entreprises-startup/mediahuis-ipm-pebble-media-et-skynet-offrent-des-banners-gratuits-aux-commercants-locaux-5e834703d8ad58163194c468

De 3 prioriteiten van IPM tijdens de crisis

Wij beleven momenteel een erg uitzonderlijke situatie door de epidemie COVID-19.

Wij concentreren al onze inspanningen op drie prioriteiten:

  • De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers
  • De veiligheid van onze partners en van onze klanten
  • De continuïteit van onze activiteit om de bestellingen te kunnen leveren.

Vanaf de eerste aankondigingen van de verspreiding van het virus heeft het bedrijf interne maatregelen genomen om de veiligheid van zijn personeel te garanderen.

Omwille van de nieuwe regeringsrichtlijnen van de laatste dagen, hebben wij deze verder versterkt.
Ondanks deze moeilijke periode houden onze teams de activiteit in stand. 

Wij doen er alles aan om de productie te verzekeren in zover de wettelijke en gezondheidscontext dit toelaten

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...