Communiceren in de media
De persgroepen Mediahuis en IPM, en Pebble Media en Skynet lanceren ‘IMPACT SAMEN’ waarmee ze handelaars gratis banners geven op hun websites. Dit initiatief steunt deze groep die bijzonder sterk is getroffen door de coronacrisis met middelen voor marketing en communicatie. Want in tijden van crisis blijft het belangrijk om met de klanten te communiceren. De campagne geeft ook grote ondernemingen de kans om deel te nemen aan het project. Elke week krijgt een merk exclusieve zichtbaarheid als partner. Laten we de krachten bundelen en SAMEN IMPACT hebben!
De 3 prioriteiten van IPM tijdens de crisis
Wij beleven momenteel een erg uitzonderlijke situatie door de epidemie COVID-19.
Wij concentreren al onze inspanningen op drie prioriteiten:
- De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers
- De veiligheid van onze partners en van onze klanten
- De continuïteit van onze activiteit om de bestellingen te kunnen leveren.
Vanaf de eerste aankondigingen van de verspreiding van het virus heeft het bedrijf interne maatregelen genomen om de veiligheid van zijn personeel te garanderen.
Omwille van de nieuwe regeringsrichtlijnen van de laatste dagen, hebben wij deze verder versterkt.
Ondanks deze moeilijke periode houden onze teams de activiteit in stand.
Wij doen er alles aan om de productie te verzekeren in zover de wettelijke en gezondheidscontext dit toelaten