Impact van het coronavirus op de marketing

Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?
10 februari 2021

Communiceren in de media

De persgroepen Mediahuis en IPM, en Pebble Media en Skynet lanceren ‘IMPACT SAMEN’ waarmee ze handelaars gratis banners geven op hun websites. Dit initiatief steunt deze groep die bijzonder sterk is getroffen door de coronacrisis met middelen voor marketing en communicatie. Want in tijden van crisis blijft het belangrijk om met de klanten te communiceren. De campagne geeft ook grote ondernemingen de kans om deel te nemen aan het project. Elke week krijgt een merk exclusieve zichtbaarheid als partner. Laten we de krachten bundelen en SAMEN IMPACT hebben!

Meer informatie:
https://www.lalibre.be/economie/entreprises-startup/mediahuis-ipm-pebble-media-et-skynet-offrent-des-banners-gratuits-aux-commercants-locaux-5e834703d8ad58163194c468

De 3 prioriteiten van IPM tijdens de crisis

Wij beleven momenteel een erg uitzonderlijke situatie door de epidemie COVID-19.

Wij concentreren al onze inspanningen op drie prioriteiten:

  • De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers
  • De veiligheid van onze partners en van onze klanten
  • De continuïteit van onze activiteit om de bestellingen te kunnen leveren.

Vanaf de eerste aankondigingen van de verspreiding van het virus heeft het bedrijf interne maatregelen genomen om de veiligheid van zijn personeel te garanderen.

Omwille van de nieuwe regeringsrichtlijnen van de laatste dagen, hebben wij deze verder versterkt.
Ondanks deze moeilijke periode houden onze teams de activiteit in stand. 

Wij doen er alles aan om de productie te verzekeren in zover de wettelijke en gezondheidscontext dit toelaten

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...