IPM partner van alle sporten!

IPM is sterk aanwezig in het eerste tornooi van eSport, georganiseerd voor de media- en reclamesector. De trainingen en eerste wedstrijden verlopen vlot in afwachting van de finale op 10 juni! Het tornooi FIFA 21 B2B, gelanceerd door Media Marketing…
22 februari 2021

IPM is sterk aanwezig in het eerste tornooi van eSport, georganiseerd voor de media- en reclamesector. De trainingen en eerste wedstrijden verlopen vlot in afwachting van de finale op 10 juni!

Het tornooi FIFA 21 B2B, gelanceerd door Media Marketing en Azerion, heeft alles om een succes te zijn. Met de gezondheidscrisis heeft de commerciële en marketingsector slechts één doel: zich bezighouden met ludieke en plezierige evenementen. eSport heeft de wind in de rug en het voetbalvideospel FIFA wordt door iedereen wereldwijd gespeeld…

Voor het tornooi FIFA 21 B2B treden in het totaal 32 spelers op. Van februari tot juni zullen er vier kwalificatiefasen worden gehouden op een avond in de week. In elke fase nemen 8 teams van twee spelers die hun onderneming vertegenwoordigen het op in twee wedstrijden op PlayStation 4. De twee beste teams kwalificeren zich voor de finale, die zal plaatsvinden op 10 juni in het ’Hôtel de Mérode…als de voorwaarden het toelaten!

De wedstrijden worden uitgezonden op de kanalen Twitch en op de website van MM, met commentaar van Jason ‘Ardixa’ DeVillers, professionele FIFA-speler achter de micro.

IPM is er klaar voor met 8 spelers… en speelsters

In België organiseert de Pro League het officiële kampioenschap eFoot sinds 2018. Het werd dus meer dan tijd dat de reclamesector ging meedoen aan dit evenement! Met de organisatie van dit tornooi veroorzaken Media Marketing en Azerion eengezonde wedijver binnen de afdelingen en agentschappen!

Uiteraard steunt IPM dit initiatief. Onze afdeling schrijft 4 sterke teams in. “Wij zijn erg trots op het enthousiasme van onze teams. Wij gaan voor een gezonde mix en schrijven 2 speelsters in, met in onze tandems 1 speler van Space en 1 andere van Wavemaker », benadrukt Pascaline Goffin, Head of Marketing, Communication & Events bij IPM Advertising.

Thomas Lecloux, Manager eSport DH Les Sports, is een supporter van het eerste uur van het tornooi: “eSport is een bedrijfsfenomeen dat wordt gepromoot door La DH . Wij beschouwen dit als een volwaardige sport, met een journalist die er al zijn tijd aan besteedt. Daarom steunt La DH deze competitie voor de volle 100%”.

Dit zijn de 4 teams van IPM:

1. IPM Advertising & Space: Virginie Claes(Agencies Market Account Executive @ IPM Advertising) en Mathieu Herbay (Adops & Data Expert @ Space)

2. IPM Advertising & Wavemaker: Delphine Beckers (Agencies Market Account Executive @ IPM Advertising) et Elliot Gillardin (Junior Communication Advisor @ Wavemaker)

3. DH Esport : Brian Pierard (Journalist DH.be & LaLibre.be @ IPM Group) et Sébastien Sterpigny (Journalist DH Les Sports+ @ IPM Group)

4. DH Gaming : Constantin Coppens (Back Office Employee @ IPM Group) en Guillaume Szczesny (Back Office Employee @ IPM Group)

Voor uw agenda’s!

Maar wat zijn de motieven van de 4 duo’s die de kleuren van IPM en La DH gaan verdedigen? Hoe trainen ze? Hoe kunnen we hun progressie in het tornooi volgen?

Geen paniek, we vertellen u binnenkort alles over onze 4 “Teams” In afwachting kunt u alvast de datums van de wedstrijden noteren die u in geen geval mag missen.

  • Eerste wedstrijd: 4 februari om 18.30 uur
  • Tweede wedstrijd: 4 maart
  • Derde wedstrijd: 1 april om 18.30 uur
  • Vierde wedstrijd: 6 mei om 18.30 uur
  • Finale : 10 juni live… als Covid het toelaat!
IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...