Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
Meer dan de reclameafdeling van de persgroep IPM (La Libre, La DH, DH Radio, Paris Match Belgique, Logic-Immo.be en Le Courrier International), vernieuwt IPM Advertising om in te spelen op de evoluties en de verwachtingen van de markt en wordt een echte Media & Marketing Factory.
Productie van video’s en events, maken van websites, van radiospots of van software, uitwerken van Partner Contents, van campagnes op sociale netwerken, profilering van het lezerspubliek, datamanagement, analyse van internetgebruikers, netwerken van influencers… Naast het klassieke reclameaanbod biedt IPM Advertising zijn klanten een heel gamma diensten op maat. “Dit is volgens Henry Visart, COO van IPM Advertising een vakgebied waarin wij al lang actief zijn, en wij stellen dit ter beschikking van onze klanten die vandaag meer dan ooit willen dat wij hun imago van A tot Z en hun publicitaire communicatie ter hand nemen”.
Ook al blijft de communicatie in de traditionele media de corebusiness van de afdeling, op de nieuwe website van IPM advertising wordt het uitgebreide gamma aangeboden diensten gepresenteerd. Met enkele klikken kunnen de toekomstige klanten zich de nieuwe aangeboden mogelijkheden qua communicatie eigen maken en leren ze een innoverend, creatief en naar wens moduleerbaar universum kennen.