De website van IPM Advertising in een nieuw kleedje

Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
22 februari 2021

Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
Meer dan de reclameafdeling van de persgroep IPM (La Libre, La DH, DH Radio, Paris Match Belgique, Logic-Immo.be en Le Courrier International), vernieuwt IPM Advertising om in te spelen op de evoluties en de verwachtingen van de markt en wordt een echte Media & Marketing Factory.

Productie van video’s en events, maken van websites, van radiospots of van software, uitwerken van Partner Contents, van campagnes op sociale netwerken, profilering van het lezerspubliek, datamanagement, analyse van internetgebruikers, netwerken van influencers… Naast het klassieke reclameaanbod biedt IPM Advertising zijn klanten een heel gamma diensten op maat. “Dit is volgens Henry Visart, COO van IPM Advertising een vakgebied waarin wij al lang actief zijn, en wij stellen dit ter beschikking van onze klanten die vandaag meer dan ooit willen dat wij hun imago van A tot Z en hun publicitaire communicatie ter hand nemen”.

Ook al blijft de communicatie in de traditionele media de corebusiness van de afdeling, op de nieuwe website van IPM advertising wordt het uitgebreide gamma aangeboden diensten gepresenteerd. Met enkele klikken kunnen de toekomstige klanten zich de nieuwe aangeboden mogelijkheden qua communicatie eigen maken en leren ze een innoverend, creatief en naar wens moduleerbaar universum kennen.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...