De website van IPM Advertising in een nieuw kleedje

Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
22 februari 2021

Vollediger, helderder en moderner presenteert de nieuwe website van IPM Advertising alle diensten van deze echte marketing factory die overduidelijk gericht is op multimediacommunicatie.
Meer dan de reclameafdeling van de persgroep IPM (La Libre, La DH, DH Radio, Paris Match Belgique, Logic-Immo.be en Le Courrier International), vernieuwt IPM Advertising om in te spelen op de evoluties en de verwachtingen van de markt en wordt een echte Media & Marketing Factory.

Productie van video’s en events, maken van websites, van radiospots of van software, uitwerken van Partner Contents, van campagnes op sociale netwerken, profilering van het lezerspubliek, datamanagement, analyse van internetgebruikers, netwerken van influencers… Naast het klassieke reclameaanbod biedt IPM Advertising zijn klanten een heel gamma diensten op maat. “Dit is volgens Henry Visart, COO van IPM Advertising een vakgebied waarin wij al lang actief zijn, en wij stellen dit ter beschikking van onze klanten die vandaag meer dan ooit willen dat wij hun imago van A tot Z en hun publicitaire communicatie ter hand nemen”.

Ook al blijft de communicatie in de traditionele media de corebusiness van de afdeling, op de nieuwe website van IPM advertising wordt het uitgebreide gamma aangeboden diensten gepresenteerd. Met enkele klikken kunnen de toekomstige klanten zich de nieuwe aangeboden mogelijkheden qua communicatie eigen maken en leren ze een innoverend, creatief en naar wens moduleerbaar universum kennen.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...