Philippe Cavadini benoemd tot nieuwe CFO van de IPM Group

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de…
22 februari 2021

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de media- en communicatiesector. Zo was hij meer bepaald CFO tussen 2008 en 2012 bij Mediabrands Belgium, daarna van 2012 tot 2015 bij ZenithOptimedia om in 2015 de CEO te worden van Vivaki Belgium. In augustus 2016 had Philippe Cavadini het media-agentschap Dentsu Aegis Network opgenomen, voor hij in februari 2019 als CEO naar het kabinet Koan ging. “De media zijn altijd al mijn passie geweest, en ik ben erg verheugd nu te gaan werken voor een zo innoverende groep als PM”, zegt Philippe Cavadini die eraan toevoegt “dat met het consolideren van l’Avenir, de IPM Group een van de twee Franstalige zwaargewichten in de media wordt, de strategie is duidelijk en er zijn tal van nieuwe projecten”. François le Hodey, CEO van de IPM Group, verduidelijkt op zijn beurt dat Philippe “naast zijn competenties als CFO ook zijn expertise inzake de reclamewereld zal inbrengen”. 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...