Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de media- en communicatiesector. Zo was hij meer bepaald CFO tussen 2008 en 2012 bij Mediabrands Belgium, daarna van 2012 tot 2015 bij ZenithOptimedia om in 2015 de CEO te worden van Vivaki Belgium. In augustus 2016 had Philippe Cavadini het media-agentschap Dentsu Aegis Network opgenomen, voor hij in februari 2019 als CEO naar het kabinet Koan ging. “De media zijn altijd al mijn passie geweest, en ik ben erg verheugd nu te gaan werken voor een zo innoverende groep als PM”, zegt Philippe Cavadini die eraan toevoegt “dat met het consolideren van l’Avenir, de IPM Group een van de twee Franstalige zwaargewichten in de media wordt, de strategie is duidelijk en er zijn tal van nieuwe projecten”. François le Hodey, CEO van de IPM Group, verduidelijkt op zijn beurt dat Philippe “naast zijn competenties als CFO ook zijn expertise inzake de reclamewereld zal inbrengen”.
NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia
NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...