Philippe Cavadini benoemd tot nieuwe CFO van de IPM Group

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de…
22 februari 2021

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de media- en communicatiesector. Zo was hij meer bepaald CFO tussen 2008 en 2012 bij Mediabrands Belgium, daarna van 2012 tot 2015 bij ZenithOptimedia om in 2015 de CEO te worden van Vivaki Belgium. In augustus 2016 had Philippe Cavadini het media-agentschap Dentsu Aegis Network opgenomen, voor hij in februari 2019 als CEO naar het kabinet Koan ging. “De media zijn altijd al mijn passie geweest, en ik ben erg verheugd nu te gaan werken voor een zo innoverende groep als PM”, zegt Philippe Cavadini die eraan toevoegt “dat met het consolideren van l’Avenir, de IPM Group een van de twee Franstalige zwaargewichten in de media wordt, de strategie is duidelijk en er zijn tal van nieuwe projecten”. François le Hodey, CEO van de IPM Group, verduidelijkt op zijn beurt dat Philippe “naast zijn competenties als CFO ook zijn expertise inzake de reclamewereld zal inbrengen”. 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...