De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een…
11 mei 2023

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data.

Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een maximale reach. « Zodra een lezer een editie in handen neemt, overloopt hij/zij de frontpagina en stuit onvermijdelijk op de afneembare sticker», verklaart Sibylle.

Het Nieuwsblad en DH Les Sports+ bereiken samen 1,2 miljoen lezers

De TBOO memostick kan op al onze belangrijke krantentitels worden toegevoegd: bijvoorbeeld op Het Nieuwsblad en La DH/Les Sports+, goed voor 1,2 miljoen LLP!  

Door te kiezen voor ons nationaal aanbod TBOO and more kiest u voor efficiëntie tegen een aantrekkelijk tarief met 30% korting.

Onze tweetalige familie TBOO and More heeft heel wat te bieden: display en video packages, een magazine-aanbod, oplossingen voor financiële communicaties maar ook specifieke offertes bijvoorbeeld ter gelegenheid van het Autosalon.

Wilt u meer informatie over onze memostick aanbieding, zie dan onze tariefkaart print of neem contact op met Sibylle.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...