De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een…
11 mei 2023

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data.

Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een maximale reach. « Zodra een lezer een editie in handen neemt, overloopt hij/zij de frontpagina en stuit onvermijdelijk op de afneembare sticker», verklaart Sibylle.

Het Nieuwsblad en DH Les Sports+ bereiken samen 1,2 miljoen lezers

De TBOO memostick kan op al onze belangrijke krantentitels worden toegevoegd: bijvoorbeeld op Het Nieuwsblad en La DH/Les Sports+, goed voor 1,2 miljoen LLP!  

Door te kiezen voor ons nationaal aanbod TBOO and more kiest u voor efficiëntie tegen een aantrekkelijk tarief met 30% korting.

Onze tweetalige familie TBOO and More heeft heel wat te bieden: display en video packages, een magazine-aanbod, oplossingen voor financiële communicaties maar ook specifieke offertes bijvoorbeeld ter gelegenheid van het Autosalon.

Wilt u meer informatie over onze memostick aanbieding, zie dan onze tariefkaart print of neem contact op met Sibylle.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...