De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een…
11 mei 2023

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data.

Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een maximale reach. « Zodra een lezer een editie in handen neemt, overloopt hij/zij de frontpagina en stuit onvermijdelijk op de afneembare sticker», verklaart Sibylle.

Het Nieuwsblad en DH Les Sports+ bereiken samen 1,2 miljoen lezers

De TBOO memostick kan op al onze belangrijke krantentitels worden toegevoegd: bijvoorbeeld op Het Nieuwsblad en La DH/Les Sports+, goed voor 1,2 miljoen LLP!  

Door te kiezen voor ons nationaal aanbod TBOO and more kiest u voor efficiëntie tegen een aantrekkelijk tarief met 30% korting.

Onze tweetalige familie TBOO and More heeft heel wat te bieden: display en video packages, een magazine-aanbod, oplossingen voor financiële communicaties maar ook specifieke offertes bijvoorbeeld ter gelegenheid van het Autosalon.

Wilt u meer informatie over onze memostick aanbieding, zie dan onze tariefkaart print of neem contact op met Sibylle.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...