De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een…
11 mei 2023

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data.

Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een maximale reach. « Zodra een lezer een editie in handen neemt, overloopt hij/zij de frontpagina en stuit onvermijdelijk op de afneembare sticker», verklaart Sibylle.

Het Nieuwsblad en DH Les Sports+ bereiken samen 1,2 miljoen lezers

De TBOO memostick kan op al onze belangrijke krantentitels worden toegevoegd: bijvoorbeeld op Het Nieuwsblad en La DH/Les Sports+, goed voor 1,2 miljoen LLP!  

Door te kiezen voor ons nationaal aanbod TBOO and more kiest u voor efficiëntie tegen een aantrekkelijk tarief met 30% korting.

Onze tweetalige familie TBOO and More heeft heel wat te bieden: display en video packages, een magazine-aanbod, oplossingen voor financiële communicaties maar ook specifieke offertes bijvoorbeeld ter gelegenheid van het Autosalon.

Wilt u meer informatie over onze memostick aanbieding, zie dan onze tariefkaart print of neem contact op met Sibylle.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Paraplu of zonnebril? Uw boodschap in functie van de meteo

Vanaf nu kunt u bij IPM uw boodschap linken aan de meteo van de dag.       “Elk van onze dagbladen en sites brengen dagelijks het weerbericht”, verklaart Pascale Biesemans, Key Account Manager. “Het idee is om adverteerders de mogelijkheid te bieden om deze...

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid van IPM

De onderzoekseenheid werd dit jaar gelanceerd en is het resultaat van de samenwerking tussen een aantal journalisten van de groep IPM (La Libre, La DH, L'Avenir, Paris Match, Moustique, LN24). Het is een idee dat al een tijdje bestaat: « onderzoek bevorderen,...

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Ook IPM heeft een baksteen in de maag

Batibouw blijft een onmisbaar evenement voor elke Belg die geboren is met een « baksteen in de maag ».   "We hebben speciale aanbiedingen voor adverteerders die rond dit thema willen adverteren, zowel voor, tijdens als na de bouwbeurs", vertelt Caroline Bossaert, Head...

Newsletter IPM Advertising
Restez informé de notre actualité et de nos dernières offres !