De memostick maakt een comeback bij TBOO and more.

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data. Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een…
11 mei 2023

Deze sticker vormt een aanvulling op onze nationale advertentieoplossingen geproduceerd in samenwerking met Ads&Data.

Ter herinnering, de memostick is een sticker op de eerste pagina van de krant.  De exclusieve positie op de frontpagina van de krant zorgt voor een maximale reach. « Zodra een lezer een editie in handen neemt, overloopt hij/zij de frontpagina en stuit onvermijdelijk op de afneembare sticker», verklaart Sibylle.

Het Nieuwsblad en DH Les Sports+ bereiken samen 1,2 miljoen lezers

De TBOO memostick kan op al onze belangrijke krantentitels worden toegevoegd: bijvoorbeeld op Het Nieuwsblad en La DH/Les Sports+, goed voor 1,2 miljoen LLP!  

Door te kiezen voor ons nationaal aanbod TBOO and more kiest u voor efficiëntie tegen een aantrekkelijk tarief met 30% korting.

Onze tweetalige familie TBOO and More heeft heel wat te bieden: display en video packages, een magazine-aanbod, oplossingen voor financiële communicaties maar ook specifieke offertes bijvoorbeeld ter gelegenheid van het Autosalon.

Wilt u meer informatie over onze memostick aanbieding, zie dan onze tariefkaart print of neem contact op met Sibylle.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...