In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.
![](https://ipmadvertising.be/wp-content/uploads/2023/03/tboo-mags-958.jpg)
In het noorden, Standaard Weekblad en Billie, en in het zuiden, onze twee newsmagazines Moustique en Paris Match, en in de zaterdagbijlagen van onze dagbladen:
Quid (La Libre), DH Mag (La DH Les Sports+) en Deuzio (L’Avenir).
Dat zijn 2,2 miljoen LLP! Het aanbod is beschikbaar in drie formules, van 2 tot 9 inlassingen, met kortingen van 50 tot 67%, en een CPM vanaf 5,47€!
Alle details kunt u terugvinden in onze rate card.
Het TBOO MAGS aanbod is de laatste toevoeging aan de TBOO and more familie die nu ook een online banner- en video-aanbod bevat, exclusieve partnerships voor specifieke evenementen (Autosalon of Batibouw) en specifieke producten zoals Nextfin voor uw financiële communicatie.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert.