De TBOO and more familie groeit met TBOO MAGS, het nieuwe landelijke 100% magazine aanbod!

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.   In…
28 maart 2023

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.  

In het noorden, Standaard Weekblad en Billie, en in het zuiden, onze twee newsmagazines Moustique en Paris Match, en in de zaterdagbijlagen van onze dagbladen: 

Quid (La Libre), DH Mag (La DH Les Sports+) en Deuzio (L’Avenir).

Dat zijn 2,2 miljoen LLP! Het aanbod is beschikbaar in drie formules, van 2 tot 9 inlassingen, met kortingen van 50 tot 67%, en een CPM vanaf 5,47€!

Alle details kunt u terugvinden in onze rate card.

Het TBOO MAGS aanbod is de laatste toevoeging aan de TBOO and more familie die nu ook een online banner- en video-aanbod bevat, exclusieve partnerships voor specifieke evenementen (Autosalon of Batibouw) en specifieke producten zoals Nextfin voor uw financiële communicatie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...