De TBOO and more familie groeit met TBOO MAGS, het nieuwe landelijke 100% magazine aanbod!

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.   In…
28 maart 2023

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.  

In het noorden, Standaard Weekblad en Billie, en in het zuiden, onze twee newsmagazines Moustique en Paris Match, en in de zaterdagbijlagen van onze dagbladen: 

Quid (La Libre), DH Mag (La DH Les Sports+) en Deuzio (L’Avenir).

Dat zijn 2,2 miljoen LLP! Het aanbod is beschikbaar in drie formules, van 2 tot 9 inlassingen, met kortingen van 50 tot 67%, en een CPM vanaf 5,47€!

Alle details kunt u terugvinden in onze rate card.

Het TBOO MAGS aanbod is de laatste toevoeging aan de TBOO and more familie die nu ook een online banner- en video-aanbod bevat, exclusieve partnerships voor specifieke evenementen (Autosalon of Batibouw) en specifieke producten zoals Nextfin voor uw financiële communicatie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...