In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.
In het noorden, Standaard Weekblad en Billie, en in het zuiden, onze twee newsmagazines Moustique en Paris Match, en in de zaterdagbijlagen van onze dagbladen:
Quid (La Libre), DH Mag (La DH Les Sports+) en Deuzio (L’Avenir).
Dat zijn 2,2 miljoen LLP! Het aanbod is beschikbaar in drie formules, van 2 tot 9 inlassingen, met kortingen van 50 tot 67%, en een CPM vanaf 5,47€!
Alle details kunt u terugvinden in onze rate card.
Het TBOO MAGS aanbod is de laatste toevoeging aan de TBOO and more familie die nu ook een online banner- en video-aanbod bevat, exclusieve partnerships voor specifieke evenementen (Autosalon of Batibouw) en specifieke producten zoals Nextfin voor uw financiële communicatie.
Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert.