Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een…
25 juni 2025

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat al maar liefst 75 jaar meegaat!

Zoals elk jaar houdt Paris Match je ook deze zomer op de hoogte van al het nieuws. Met verschillende zomerspecials brengen we verrassende reportages, hartverwarmende verhalen en inspirerende content met exclusieve onderwerpen om de aandacht van onze lezers te trekken, ook tijdens hun vakantie. “We hebben allemaal nood aan mooie verhalen die hoop geven”, benadrukt Jean-Pierre Tordeurs, hoofdredacteur en Manager van Paris Match BeLux.

Ook deze zomer is er veel om naar uit te kijken. Na een speciale editie rond Belgisch humoristisch talent (met medewerking van Vincent Taloche), nodigt Paris Match je uit voor een funky summertime. Er verschijnen drie speciale zomeredities, mis ze niet!

📍 26 juni – Zuid-Frankrijk in de spotlights: zon, karakteristieke smaken, kruidige geuren en relaxte levensstijl

📍 4 juli – Vrijheid en avontuur op de zomerroute van Noord-Frankrijk tot de grens met Nederland

📍 7 augustus – Iedereen naar Knokke: glamour, cultuur en badplaatscharme

Elke editie brengt kwalitatieve content, immersieve reportages en een brede verspreiding via print, online en sociale media. “Paris Match staat voor de kracht van woorden, de impact van beeld en de intensiteit van video. Een meerwaarde voor merken die zich willen verbinden aan sterke waarden,” aldus Jean-Pierre. Verder is er de verspreiding op uitzonderlijke locaties (luxe hotels, sterrenrestaurants …) en bieden we unieke advertentiemogelijkheden met de optie voor op maat gemaakte publireportages.

“Echte luxe zit in menselijke connecties”, besluit onze BeLux-directeur.

Paris Match begrijpt dat als geen ander. Dat is ongetwijfeld de reden waarom we wekelijks meer dan 1 miljoen lezers* bereiken, met de snelst stijgende oplage onder de weekbladen: +14,5%. Het is het populairste Franstalige nieuwsmagazine en het favoriete premium tijdschrift bij vrouwen (59%).

(*CIM BPS 2024, Total Reach Total Brand

Zomerpromo:

benut de kracht van Paris Match in uw campagnes via deze link Slechts €7500 voor 3 publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025!

.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Digital News : what’s up ?

Digital News : what’s up ?

Digitale formaten en oplossingen evolueren in een razendsnel tempo binnen onze groep. Een eerste belangrijk punt: onze apps bieden adverteerders twee nieuwe, krachtige en immersieve advertentieformaten. “De App Open Ad is een opvallende advertentie die onmiddellijk...