TBOO, onze eigen minister van Integratie

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie…
15 juni 2023

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie van Belgische media.

De sterke merken van TBOO

De TBOO-familie bestaat uit maar liefst X merken voor de realisatie van uw communicatiecampagnes:

Enorm bereik

TBOO display bereikt maandelijks 6 miljoen Belgen aan beide zijden van de taalgrens en hoeft dus niet onder te doen voor de internationale platformen. TBOO video animeert elke maand meer dan 3,5 miljoen Belgen in hun vrije tijd.

Aantrekkelijke tarieven

Onze offertes onderscheiden zich ook door hun aantrekkelijke tarieven.  Bereik miljoenen Belgen op een gesegmenteerde manier vanaf €25.000 of een eCPM vanaf €11, data inbegrepen (sport fans, business finances, lifestyle, sustainability of foodies)!

TBOO and more, een grote Belgische familie

Ontdek ook onze andere oplossingen voor uw digitale campagne: TBOO MAGS, TBOO MEMOSTICKS, TBOO NEXTFIN, enz.

U vindt alle details in onze ratecards (print and web) of u kunt een offerte aanvragen op ons speciaal daarvoor bestemde platform www.tbooandmore.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...