IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en…
9 augustus 2022

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.  

« We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal ecosysteem te verdedigen », zegt Sophie Vanderwinkel, Managing Director van IPM Advertising.

Inbreng van onze expertise op de markt

Onlangs heeft UBA haar ledenbestand uitgebreid. De vereniging staat nu ook open voor bedrijven met expertise in één of meerdere mediadomeinen: B2B, content marketing, corporate branding and communication, marketing technology, …

Als de referentie voor informatieproductie in België, brengt IPM haar ervaring mee voor de belangrijkste uitdagingen van de reclamewereld  (het einde van third-party cookies, digitale innovaties, verdere ontwikkeling van nationale en Europese wetgeving, lokale en veilige inventarissen), en meer in het algemeen voor het spotten van trends in marketing en communicatie

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...