IPM vervoegt UBA

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.   « We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en…
9 augustus 2022

Onze mediagroep is trots lid te zijn van United Brands Association (UBA) en zal haar expertise van de Belgische advertentiemarkt mee inbrengen.  

« We zijn verheugd te kunnen samenwerken met de leden van de vereniging om een krachtig en geloofwaardig lokaal ecosysteem te verdedigen », zegt Sophie Vanderwinkel, Managing Director van IPM Advertising.

Inbreng van onze expertise op de markt

Onlangs heeft UBA haar ledenbestand uitgebreid. De vereniging staat nu ook open voor bedrijven met expertise in één of meerdere mediadomeinen: B2B, content marketing, corporate branding and communication, marketing technology, …

Als de referentie voor informatieproductie in België, brengt IPM haar ervaring mee voor de belangrijkste uitdagingen van de reclamewereld  (het einde van third-party cookies, digitale innovaties, verdere ontwikkeling van nationale en Europese wetgeving, lokale en veilige inventarissen), en meer in het algemeen voor het spotten van trends in marketing en communicatie

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...