De TBOO and more familie groeit met TBOO MAGS, het nieuwe landelijke 100% magazine aanbod!

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.   In…
28 maart 2023

In samenwerking met Ads&data lanceert IPM Advertising een nieuw landelijk 100% tijdschriftenaanbod dat zeker voor opschudding in de markt zal zorgen! En met reden: TBOO MAGS omvat zeven tijdschrifttitels die bekend staan om hun kwalitatieve context en berichtgeving.  

In het noorden, Standaard Weekblad en Billie, en in het zuiden, onze twee newsmagazines Moustique en Paris Match, en in de zaterdagbijlagen van onze dagbladen: 

Quid (La Libre), DH Mag (La DH Les Sports+) en Deuzio (L’Avenir).

Dat zijn 2,2 miljoen LLP! Het aanbod is beschikbaar in drie formules, van 2 tot 9 inlassingen, met kortingen van 50 tot 67%, en een CPM vanaf 5,47€!

Alle details kunt u terugvinden in onze rate card.

Het TBOO MAGS aanbod is de laatste toevoeging aan de TBOO and more familie die nu ook een online banner- en video-aanbod bevat, exclusieve partnerships voor specifieke evenementen (Autosalon of Batibouw) en specifieke producten zoals Nextfin voor uw financiële communicatie.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Sibylle de Meeus of Caroline Bossaert.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...