De belangrijke ecofin communiteis van IPM

Voortbouwend op referentiemerken als La Libre, La Libre Eco en LN24, ontwikkelt en animeert IPM Advertising grote business communities. Onze digitale economische communities Wilt u een specifiek publiek bereiken dat geïnteresseerd is in de economie? Dan hebben wij voor u…
4 april 2023

Voortbouwend op referentiemerken als La Libre, La Libre Eco en LN24, ontwikkelt en animeert IPM Advertising grote business communities.

Onze digitale economische communities

Wilt u een specifiek publiek bereiken dat geïnteresseerd is in de economie? Dan hebben wij voor u verschillende digitale advertentie-oplossingen om te overwegen.

Met onze rijke GDPR-compatibele data creëren we op maat gemaakte doelgroepsegmenten om de KPI’s van uw campagnes te optimaliseren. U kunt bijvoorbeeld kiezen voor ons EcoFin-segment met 900.000 impressies per maand (CAP1).

Ons In-Mail-product plaatst uw boodschap in een kwalitatieve redactionele context. Uw advertentie wordt namelijk als IMU of leaderboard opgenomen in onze eco-nieuwsbrief, waardoor bijna 300.000 in economie geïnteresseerde internetgebruikers worden doorverwezen naar de beste artikels in onze media over het onderwerp!

Onze influencer marketing oplossingen zijn ook geschikt om de financiële of economische communities te bereiken.

Onze brede waaier aan ecofin contexten

IPM biedt al jaren een reeks thema-bijlagen over economie. Keuze te over: financiële dossiers over private banking in april, het dossier over familiebedrijven op 17 mei of de bijlage Wealth management op 11 oktober 2023. Maar vooral onze niet te missen bijlage ‘belastingaangifte‘, die op 27 mei 2023 verschijnt in La Libre (deadline voor de reservering: 13 mei 2023).

Ons nieuw nationaal Tboo and more product Nextfin is uw partner voor uw specifieke financiële communicatie in De Standaard en La Libre met 750.000 LLP.

LN24 besteedt ook bijzondere aandacht aan economische topics, hetzij door serieuze berichtgeving over deze onderwerpen in onze nieuwsprogramma’s, of via onze business gerelateerde programma’s zoals “On saura tout”, “Success Stories”, “Les Acteurs de l’Éco” of “Parlons Cash” ».

Bloemlezing van economische keys facts  

La Libre bereikt in elke editie 82.000 SG 1-2 lezers! De selectiviteit op deze doelgroep is één van de beste in België PQ (115!).

2 nominaties voor de Belfius-prijs voor de beste Belgische financiële en economische journalistiek

120.000 unieke bezoekers (SG 1-2) per maand op La Libre Eco (bron: Gfk probe, monthly reach, januari 2023).

Als u onze business communities wilt bereiken, neem dan contact op met Caroline Bossaert (Head of Sales – Direct Market) of Patricia Hupin, Direct Market Sales Manager – Finance.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...