Batibouw 2023: een sleutelmoment voor IPM

IPM profiteert van de grootste bouwbeurs van België om u crossmediale oplossingen tegen uitzonderlijke voorwaarden aan te bieden. Laten we beginnen met digitaal: video, display en native. In Run Of Network bereiken onze sites (La DH/les Sports+, La Libre.be, Lavenir.net,…
10 februari 2023

IPM profiteert van de grootste bouwbeurs van België om u crossmediale oplossingen tegen uitzonderlijke voorwaarden aan te bieden.

Laten we beginnen met digitaal: video, display en native. In Run Of Network bereiken onze sites (La DH/les Sports+, La Libre.be, Lavenir.net, Logic-immo.be, Parismatch.be en Moustique.be) 570.000 unieke bezoekers per dag.  Vervolledigd met kwalitatieve formules zoals Influence Premium Media of onze thematische newsletters over decoratie en vastgoed.

Met onze technologische expertise zijn we ook ideaal gepositioneerd voor het aanbieden van zeer nauwkeurige gegevens en doelgroep segmenten, waaronder die voor decoratie of duurzaamheid, die de effectiviteit van uw campagne KPI’s tijdens Batibouw verder zullen verhogen.

Kies met ‘tboo and more’ voor een optimaal bereik in zowel het noorden als het zuiden van het land, voor print en digitaal, en profiteer van een korting tot 30%!

Onze tboo and more digital and video packages zijn de beste prijs-kwaliteitverhouding op de markt, nationaal en verrijkt met data. Het displaypakket biedt 2.000.000 impressies, terwijl het videopakket u een bereik van 1,3 miljoen impressies biedt op de beste nieuwssites in België!

Print en tv voor gegarandeerd resultaat

De klassiekers blijven tijdloos. De Batibouw bijlage van 64 pagina’s, die op 10 maart in onze drie dagbladen (L’Avenir, La DH/Les Sports+ en L’Avenir) wordt bijgevoegd, is nog steeds populair bij adverteerders. Een inlassing in de bijlage geeft u een ontzettend mooie exposure in Franstalig België met 930.000 LLP. Met tboo & more is het ook mogelijk te verschijnen in de Nederlandstalige bijlagen van Gazet van Antwerpen + Het Belang van Limburg + Het Nieuwsblad en De Standaard.

Televisie speelt een prominente rol in onze nieuwe commerciële strategie. Tijdens de Batibouw-beurs zal LN24, de toonaangevende 24-uurs nieuwszender van België, een breed gamma aan programma’s uitzenden rond de thema’s bouw, decoratie en duurzame ontwikkeling.

Adverteerders kunnen zelf onderdeel worden van de content door zich te associëren met populaire programma’s zoals “On saura tout”.

Onze magazines Moustique 8/3/23, Paris Match 9/3/23 en Logic-IMMO 4/3/23 vervolledigen het brede aanbod van onze advertentieoplossingen.

Ook Batibouw 2023 is vandaag een goede illustratie van de sterkte van IPM als one-stop media shop.

Voor meer informatie : contacteer ons sales team Caroline Bossaert en Sibylle de Meeûs, en raadpleeg onze digital en print ratecards.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...