TBOO, onze eigen minister van Integratie

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie…
15 juni 2023

Sinds de lancering in oktober 2022, kent ons nationaal aanbod TBOO & more een groot succes. In het begin bestond ons aanbod voornamelijk uit digitale en data oplossingen, maar inmiddels hebben ook andere producten zich aangesloten bij deze grote familie van Belgische media.

De sterke merken van TBOO

De TBOO-familie bestaat uit maar liefst X merken voor de realisatie van uw communicatiecampagnes:

Enorm bereik

TBOO display bereikt maandelijks 6 miljoen Belgen aan beide zijden van de taalgrens en hoeft dus niet onder te doen voor de internationale platformen. TBOO video animeert elke maand meer dan 3,5 miljoen Belgen in hun vrije tijd.

Aantrekkelijke tarieven

Onze offertes onderscheiden zich ook door hun aantrekkelijke tarieven.  Bereik miljoenen Belgen op een gesegmenteerde manier vanaf €25.000 of een eCPM vanaf €11, data inbegrepen (sport fans, business finances, lifestyle, sustainability of foodies)!

TBOO and more, een grote Belgische familie

Ontdek ook onze andere oplossingen voor uw digitale campagne: TBOO MAGS, TBOO MEMOSTICKS, TBOO NEXTFIN, enz.

U vindt alle details in onze ratecards (print and web) of u kunt een offerte aanvragen op ons speciaal daarvoor bestemde platform www.tbooandmore.be

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...