Influence Premium Media : weldra extra digitaal aanbod bij IPM!

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.…
10 januari 2023

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.

Influencers hebben de manier van adverteren veranderd en onze regie vindt het belangrijk aan de nieuwe behoeften van haar adverteerders te kunnen voldoen.

IPM is expert in dit soort campagnes en deed al heel wat samenwerkingen met o.a. De Federatie van de Belgische Autobus- en Autocarondernemers (FBAA) of Pink Lady !

IPM Advertising werkt samen met een aantal influencers op sociale netwerken om de impact van uw campagnes in onze media te vermenigvuldigen. Het gaat om een samenwerking met Atout France, Tourisme Normandie, Busfan.be en Van Hool.

Multiplicatoreffecten voor uw campagnes

Het jaar 2022 was een geweldig jaar voor influence marketing, met zowel succes als controverse. Maar na de bad buzz die de krantenkoppen haalde, is influence marketing nu standaard onderdeel van heel wat communicatiestrategieën.

« Deze formats kunnen de campagnes versterken, als aanvulling van de strategie op onze premium sites. De multiplicatoreffecten zijn dan bijzonder efficiënt», volgens Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Het aanbod omvat influencer marketing per thema: duurzaamheid, economie/financiën, decoratie/renovatie, duurzaamheid en 55-plus + en nog een « standalone » voorstel. 

Alles wordt door ons geregeld met de hulp van een specialist ter zake. Het was nog nooit zo eenvoudig om uw campagnes te pimpen, en dat tegen een zeer aantrekkelijke prijs! 

Neem contact op met onze verkoop Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market et Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market en zie onze ratecard digitale ici

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3 onweerstaanbare...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...