Influence Premium Media : weldra extra digitaal aanbod bij IPM!

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.…
10 januari 2023

IPM, onze digitale en innovatieve regie, breidt het aanbod regelmatig uit. Een nieuwe mogelijkheid zal begin dit jaar worden opgenomen in onze ratecard : het opzetten van campagnes in samenwerking met influencers en gericht op doelgroepen rond uw specifieke thema’s.

Influencers hebben de manier van adverteren veranderd en onze regie vindt het belangrijk aan de nieuwe behoeften van haar adverteerders te kunnen voldoen.

IPM is expert in dit soort campagnes en deed al heel wat samenwerkingen met o.a. De Federatie van de Belgische Autobus- en Autocarondernemers (FBAA) of Pink Lady !

IPM Advertising werkt samen met een aantal influencers op sociale netwerken om de impact van uw campagnes in onze media te vermenigvuldigen. Het gaat om een samenwerking met Atout France, Tourisme Normandie, Busfan.be en Van Hool.

Multiplicatoreffecten voor uw campagnes

Het jaar 2022 was een geweldig jaar voor influence marketing, met zowel succes als controverse. Maar na de bad buzz die de krantenkoppen haalde, is influence marketing nu standaard onderdeel van heel wat communicatiestrategieën.

« Deze formats kunnen de campagnes versterken, als aanvulling van de strategie op onze premium sites. De multiplicatoreffecten zijn dan bijzonder efficiënt», volgens Sophie Vanderwinkel, General Manager van IPM Advertising.

Het aanbod omvat influencer marketing per thema: duurzaamheid, economie/financiën, decoratie/renovatie, duurzaamheid en 55-plus + en nog een « standalone » voorstel. 

Alles wordt door ons geregeld met de hulp van een specialist ter zake. Het was nog nooit zo eenvoudig om uw campagnes te pimpen, en dat tegen een zeer aantrekkelijke prijs! 

Neem contact op met onze verkoop Caroline Bossaert – Head of Sales – Direct Market et Sibylle de Meeûs – Head of Sales – Agencies Market en zie onze ratecard digitale ici

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...