Onze ‘tailor made’ producten
Om op te vallen, moet men durven vernieuwen in reclamecommunicatie! De communicatie parfumeren, het dagelijkse leven kleur geven, de dingen groter en anders zien, soorten papier of de formaten variëren, plaats innemen om een evenement te houden, of een medium met een cover wrap inpalmen…

Verkeer naar de verkooppunten creëren
Memostick in een van onze dagbladen en tijdschriften, productie van kleine bijlagen (8 of 16 pagina’s) heet van de naald of gewijd aan een topevenement, een bepaalde plaats of een specifiek onderwerp: IPM Advertising getuigt van een onbeperkte creativiteit om te vernieuwen, in interactie te treden, acties aan te moedigen, en uw producten kenbaar te maken en te laten uitproberen.

Web: ‘Story telling’ via native campagnes
Native campagne op onze websites dankzij de realisatie van Partner Content met pertinente redactionele inhoud, story Adyoulike via mobiele applicaties waar uw video’s en foto’s grote bijval oogsten, netwerk van influencers in samenwerking met BeInfluence, het toonaangevende agentschap in België voor nano- en micro-influencers, creatie van print- en/of webevenementen in partnerschap met de aankondiger… er zijn heel wat opvallende communicatiemogelijkheden waarvan u gebruik kunt maken.

Segmentatie en data
Geo-targeting, time-targeting, device-targeting, DMP-targeting… wij kunnen al uw communicatiecampagnes segmenteren om potentiële consumenten beter te bereiken en van een optimale redactionele context te profiteren.
Uw communicatiecampagnes halen ook voordeel uit een kwalitatief optimale redactionele context, die lokaal en doelgericht is dankzij onze dagbladen La Libre Belgique, La DH, Le Courrier international, ons tijdschrift Paris Match en onze thematische supplementen: Essentielle IMMO, Essentielle Auto, Essentielle Focus, Essentielle Vacances, Essentielle Seniors, Essentielle Vino !, Arts Libre, Gourmandiz, Quid.
Wij staan voor u ter beschikking om zo goed mogelijk op uw briefings in te spelen!
