Data Segmentation

Goede communicatie moet tegenwoordig verplicht op profilering van het doelpubliek gestoeld zijn. Welk publiek wilt u bereiken? Vrouwen, mensen van de leeftijd 35-45 jaar, voetballiefhebbers, economie-experts, mensen op zoek naar een woning in het Brusselse... Onze groep beschikt over verschillende tools om internetbezoekers te profileren. Een geavanceerde technologie, aan de hand waarvan u op doeltreffende wijze uw doelgroep vindt!

Dankzij targeting via plaatsing kunt u aankondigingen verspreiden op websites en specifieke pagina’s van ons netwerk, in functie van de doelgroep die u hebt gekozen.

Gezien geolocalisatie voor ons geen geheimen meer heeft, kunnen we die ook met een nauwkeurige doelbepaling combineren: via onze DMP kunnen we ook internetbezoekers bereiken die eerder al hun specifieke interessepunten hebben aangegeven, bijvoorbeeld theater, hockey, onroerend goed in het buitenland, bio of zelfs tuinieren…

IPM maakt gebruik van PIANO, een van de wereldleiders in DMP. Een platform dat door alle grote Belgische en internationale mediagroepen wordt gebruikt.

Contact met ons opnemen

Ons team is er om u te begeleiden.