We verwelkomen Mathias Beke, onze nieuwe Head of Digital!

Mathias heeft een grote passie voor digitale media en zal IPM vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn. Met een achtergrond in media &…
6 maart 2023

Mathias heeft een grote passie voor digitale media en zal IPM vertegenwoordigen op de advertentiemarkt. In deze sleutelrol zullen zijn ervaring en expertise in de sector, verworven via uiteenlopende functies, een waardevolle troef zijn.

Met een achtergrond in media & digital marketing, vervoegt Mathias Beke IPM Advertising als Head of Digital. Hij wordt verantwoordelijk voor de verdere digitale transformatie van onze advertentieafdeling.

« Ik ben blij om bij een vooraanstaande mediagroep als IPM aan de slag te gaan », zegt hij. « Tijdens mijn carrière heb ik altijd bijzondere aandacht besteed aan de effectiviteit van campagnes, ROI en de ontwikkeling van doeltreffende KPI’s. Diezelfde mate van efficiëntie vind ik terug bij IPM, evenals de constante zorg om zo goed mogelijk in te spelen op de behoeften van de klanten ».

Boeiende uitdagingen 

Er zal geen gebrek zijn aan uitdagingen nu lokale media-ecosystemen worden ontwricht door techgiganten. « Maar IPM heeft solide troeven om door deze periode te komen », vervolgt hij enthousiast.
« Met La Libre, La DH Les Sports+, L’Avenir, Moustique en Paris Match beschikt IPM over enkele van de meest populaire Franstalige mediaplatforms in België ».

Hij is ook overtuigd van het concurrentievoordeel van een local content publisher. « IPM biedt kwaliteitscontent waar geen enkel internationaal platform aan kan tippen. Bovendien heeft onze advertentieafdeling met vele doelgroepsegment mogelijkheden en 50 miljoen videostreams per maand de beste tools in huis voor een succesvolle digitale transitie ».

Liefhebber van de goede keuken!

Buiten de kantooruren kun je Mathias weleens tegenkomen op restaurant … en soms zelfs achter het fornuis! In zijn vrije tijd heeft deze liefhebber van gastronomie de afgelopen jaren een opleiding gevolgd aan de hotelschool CERIA-COOVI, en helpt hij soms een handje in de keuken van restaurant Tatar, Place du Châtelain (Kasteleinsplein).

Conctact :

Mathias BEKE

Head Of Digital : [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...