Supporter voor onze Rode Duivels door te adverteren in onze media!

Binnen iets minder dan een maand, zal de FIFA World Cup van start gaan. Speciaal voor deze gelegenheid biedt IPM Advertising uitzonderlijke offertes, en dit gedurende de twee maanden van het toernooi, in november en december 2022
3 november 2022

Binnen iets minder dan een maand, zal de FIFA World Cup van start gaan. Speciaal voor deze gelegenheid biedt IPM Advertising uitzonderlijke offertes, en dit gedurende de twee maanden van het toernooi, in november en december 2022. We gaan door ze heen, zoals Lionel Messi een verdediging doorboort voordat hij met zijn linkervoet een prachtig doelpunt maakt.

Profiteer van onze uitzonderlijke aanbiedingen, geldig in november en december 2022:

  1. Voor onze print producten, geniet u een korting van -25% voor één verschijning, of 2 betaalde verschijningen + 1 gratis

  2. Voor onze digitale producten, geniet u een korting van -30%!

Aan het begin van de wedstrijd lanceren we onze krachtige digitale aanbiedingen om het terrein te beheersen. Met onze display-, HPTO- en video-oplossingen bieden we u gediversifieerde oplossingen. 

Deze formaten zijn hier altijd voorzien van data dankzij ons segment sportliefhebbers. Bij IPM, krijgt u de beste plaatsen in het stadion, en bovendien aan prijzen die alle concurrentie tarten!

Ons product IN MAIL scoort hoog

In het laatste kwartier van de eerste helft, is de tegenpartij al moe. We geven onze digitale aanvaller IN MAIL een dieptepass. Zijn uitstekende technische beheersing en doeltreffendheid, kort op de bal, trekt verdedigers aan waardoor ruimte op het terrein vrijkomt. Inderdaad, met ons product IN MAIL kunt u veel bekendheid krijgen in onze sport newsletters. We kunnen u bijvoorbeeld 400.000 ad impressions voorstellen aan 6.800€ – 30% = 4.760€.

Laten we even verder ingaan op wat ‘impressions’ betekent. Dit is het aantal mensen dat de newsletter heeft geopend en de artikels heeft gelezen. Wij bij IPM spelen geen komedie. Wij doen niet aan simulaties: een contact is een echt contact. Zo verzekeren wij u dat uw boodschap wel degelijk terechtkomt bij een zeer ontvankelijk doelpubliek.  

In de extra tijd, spannen onze producten samen in een één-twee combinatie, en de tegenstander kraakt. 1-0. Bal in het midden.

Print is goed in de verdediging

In de tweede helft, zijn onze print producten niet te verslaan door de tegenstanders.  Ze weren hun aanhoudende aanvallen af en verdienen het respect van het massaal aanwezig publiek. En met rede! Door te adverteren in DH Les Sports + zit je al snel in het spel.  

We benadrukken de opmerkelijke actie van onze speciale uitgave La DH Les Sportvers + van 62 pagina’s die verschijnt op 5 november. Verschillende formaten zijn beschikbaar. Onze dagbladen, met een centrale positie, doen doeltreffend hun werk.

In het doel maakt Moustique de nodige reddingen om onze netten ongemoeid te laten. En op 16 november publiceert het magazine zelfs een speciale editie over het WK. Wat een parade!  

We domineren het spel door het aanbrengen van spectaculaire promoties: -25% voor één verschijning, en bij aankoop van twee inlassingen, krijgt u er één gratis!

Met dergelijke aanbiedingen komt het IPM-team naar voren als het perfecte team om uw campagnes tijdens het WK te hosten. Het is alvast zeker dat uw samenwerking met onze mediamerken een schot in de roos is! 

Indien u meer informatie wenst, kunt u contact opnemen met onze Accountmanager en WK verantwoordelijke Enguerrand Lavaud : [email protected] ( 0472 99 32 03)

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...