Smakelijke advertenties dankzij Gourmandiz

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.…
28 februari 2022

Garnaalkroketten, zoete aardappelgratin… Wat eten we vanavond ? Om u te inspireren vindt u op de site van Gourmandiz talrijke recepten, ingedeeld naar moeilijkheidsgraad, budget of thema. Een schat aan informatie voor maaltijdideeën. Maar ook voor adverteerders biedt Gourmandiz aantrekkelijke mogelijkheden.

Grote foodista-gemeenschap op het web

Sinds 2018 is er op de website Gourmandiz veel content te vinden met betrekking tot koken. Internetgebruikers die inspiratie zoeken, vinden er recepten, alsook een rubriek « Tendances » (Trends) met adressen van restaurants of bars en artikels over « Gezond eten ». Gemiddeld worden 20.000 pagina’s per dag bekeken door een 60% vrouwelijk publiek. 2021 telde in totaal 5,7 miljoen gebruikers op de site.

En dat is nog niet alles. Een Facebook pagina, een Instagram account en een Pinterest account zorgen ervoor dat de content viraal gaat.

Bovendien wordt wekelijks een nieuwsbrief verzonden naar 80.000 abonnees.

Een gedrukt magazine als aanvulling

Voortbouwend op het online succes, is het merk Gourmandiz ook beschikbaar als gedrukt magazine dat 6 keer per jaar verschijnt. Het magazine is vooral bedoeld om consumenten goed te informeren. Op het menu : algemene artikels, op gezondheid gerichte content bijvoorbeeld « Hoe glutenvrij eten » en een rubriek afgestemd op duurzaamheid met bijvoorbeeld « zero waste » recepten. Bijgevoegd bij La Libre en La DH bereikt het magazine 580.000 lezers.

Op het web en in print hebben adverteerders veel mogelijkheden, of het nu gaat om klassieke productreclame, creatieve content of smaakvolle recepten.

Envie d’associer votre marque à Gourmandiz ? Vous souhaitez apparaître dans le prochain numéro d’avril ? Contactez [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...