Philippe Cavadini benoemd tot nieuwe CFO van de IPM Group

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de…
22 februari 2021

Vanaf januari ek. wordt Philippe Cavadini de nieuwe CFO van de IPM Group. Erkend voor zijn competenties in de bedrijfswereld, en voor zijn vermogen inzake analyse, strategie en marketing, heeft Philippe Cavadini al gewerkt met verschillende bekende bedrijven in de media- en communicatiesector. Zo was hij meer bepaald CFO tussen 2008 en 2012 bij Mediabrands Belgium, daarna van 2012 tot 2015 bij ZenithOptimedia om in 2015 de CEO te worden van Vivaki Belgium. In augustus 2016 had Philippe Cavadini het media-agentschap Dentsu Aegis Network opgenomen, voor hij in februari 2019 als CEO naar het kabinet Koan ging. “De media zijn altijd al mijn passie geweest, en ik ben erg verheugd nu te gaan werken voor een zo innoverende groep als PM”, zegt Philippe Cavadini die eraan toevoegt “dat met het consolideren van l’Avenir, de IPM Group een van de twee Franstalige zwaargewichten in de media wordt, de strategie is duidelijk en er zijn tal van nieuwe projecten”. François le Hodey, CEO van de IPM Group, verduidelijkt op zijn beurt dat Philippe “naast zijn competenties als CFO ook zijn expertise inzake de reclamewereld zal inbrengen”. 

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...