Ontdek ons aanbod voor Batibouw 2022 voor print, digitaal en… tv

De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een…
28 februari 2022

De bouwbeurs is er weer: deze vindt plaats van 21 tot 29 mei 2022 op de Heizel. In de media van de IPM groep, heeft Batibouw altijd veel aandacht gekregen, zowel bij redactie als regie. Elk jaar publiceren we een dossier gewijd aan de grootste Belgische beurs voor bouw, renovatie en interieurdesign.

Content en advertenties : de juiste mix tussen print en digitaal

« Het interessantste voor onze adverteerders en lezers is de combinatie van informatieve content met productadvertenties. Dit is de ideale mix », zegt Caroline Bossaert, Head of Sales – Direct Market. Het aanbod van IPM beantwoordt dus aan deze strategie in print en digitaal bij de titels La Libre, DH Les Sports+ of L’Avenir.

Op onze webplatforms zal een rubriek gewijd zijn aan Batibouw met nieuws uit de sector en van de beurs. Adverteerders kunnen zich er via content aan koppelen. Er worden ook bannercampagnes aangeboden, waarbij de lezer op de website van het merk terechtkomt.

Onze gedrukte media bevatten ook advertorials of productadvertenties. Daarnaast zal een nummer van ons prestigieus vastgoedmagazine, La Libre Essentielle Immo, volledig in het teken staan van Batibouw. Het verschijnt op de eerste zaterdag van de maand.

Videoclips op LN 24

IPM Advertising innoveert in 2022. Dankzij de komst van LN24 kan uw content ook op tv worden gepromoot. Gedurende 15 dagen zal de non-stop nieuwszender een ochtendprogramma uitzenden dat in de namiddag zal worden heruitgezonden. Een mooie kans voor adverteerders: het wordt mogelijk om videoclips aan te bieden. Deze video’s, die vooraf zijn voorbereid en opgemaakt, worden tijdens het programma uitgezonden.

Vous pensez aussi à Batibouw ? Contactez Caroline Bossaert qui se fera un plaisir de répondre à toute vos demandes :  [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...