Ons banner-aanbod wordt uitgebreid met twee nieuwe formaten

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen. Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij…
4 april 2023

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen.

Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij IPM Advertising.

De « enhanced leaderboard » heeft de vorm van een klassieke banner, maar met een uniek kenmerk: de banner wordt bovenop de pagina’s “Articles Payants” van onze sites geplaatst. Deze blijft enkele seconden zichtbaar en verdwijnt dan van het scherm van de surfer. Een andere bijzonderheid is dat de banner verschillende horizontale formaten kan hebben, zoals een “Large Leaderboard” of zelfs een “Billboard”.

Hieronder staat een voorbeeld van een verbeterd leesbord op de website van La Libre Eco.

« De prestaties van deze twee nieuwe formules zijn zeer bemoedigend », stelt Thierry. « Ze trekken op een originele manier de aandacht van onze surfers zonder afbreuk te doen aan hun leescomfort. »

We hebben ook ons preroll-aanbod aangepast door onze prijzen te wijzigen. Met nu 13 euro per CPM zijn onze video-oplossingen een van de meest betaalbare op de markt.

Als u meer wilt weten over deze formats of die van onze tariefkaart, beantwoorden Sibylle de Meeus, Caroline Bossaert en Grégory de Tilesse graag uw vragen!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...