Ons banner-aanbod wordt uitgebreid met twee nieuwe formaten

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen. Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij…
4 april 2023

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen.

Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij IPM Advertising.

De « enhanced leaderboard » heeft de vorm van een klassieke banner, maar met een uniek kenmerk: de banner wordt bovenop de pagina’s “Articles Payants” van onze sites geplaatst. Deze blijft enkele seconden zichtbaar en verdwijnt dan van het scherm van de surfer. Een andere bijzonderheid is dat de banner verschillende horizontale formaten kan hebben, zoals een “Large Leaderboard” of zelfs een “Billboard”.

Hieronder staat een voorbeeld van een verbeterd leesbord op de website van La Libre Eco.

« De prestaties van deze twee nieuwe formules zijn zeer bemoedigend », stelt Thierry. « Ze trekken op een originele manier de aandacht van onze surfers zonder afbreuk te doen aan hun leescomfort. »

We hebben ook ons preroll-aanbod aangepast door onze prijzen te wijzigen. Met nu 13 euro per CPM zijn onze video-oplossingen een van de meest betaalbare op de markt.

Als u meer wilt weten over deze formats of die van onze tariefkaart, beantwoorden Sibylle de Meeus, Caroline Bossaert en Grégory de Tilesse graag uw vragen!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...