Ons banner-aanbod wordt uitgebreid met twee nieuwe formaten

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen. Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij…
4 april 2023

Een parallax en een “enhanced leaderboard” verrijken ons aanbod van banner-oplossingen.

Parallax is een « mobile minded » techniek waarbij de animaties veranderen terwijl de gebruiker scrollt. « Het is een innovatieve variant van de traditionele banner » zegt Thierry, Operations Director bij IPM Advertising.

De « enhanced leaderboard » heeft de vorm van een klassieke banner, maar met een uniek kenmerk: de banner wordt bovenop de pagina’s “Articles Payants” van onze sites geplaatst. Deze blijft enkele seconden zichtbaar en verdwijnt dan van het scherm van de surfer. Een andere bijzonderheid is dat de banner verschillende horizontale formaten kan hebben, zoals een “Large Leaderboard” of zelfs een “Billboard”.

Hieronder staat een voorbeeld van een verbeterd leesbord op de website van La Libre Eco.

« De prestaties van deze twee nieuwe formules zijn zeer bemoedigend », stelt Thierry. « Ze trekken op een originele manier de aandacht van onze surfers zonder afbreuk te doen aan hun leescomfort. »

We hebben ook ons preroll-aanbod aangepast door onze prijzen te wijzigen. Met nu 13 euro per CPM zijn onze video-oplossingen een van de meest betaalbare op de markt.

Als u meer wilt weten over deze formats of die van onze tariefkaart, beantwoorden Sibylle de Meeus, Caroline Bossaert en Grégory de Tilesse graag uw vragen!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...