Océane zorgt voor adverteerders op het gebied van gezondheid, beauty en welzijn!

Onze expert Océane helpt adverteerders in de gezondheids-, beauty en farmaceutische sector om hen ten volle te laten profiteren van onze kwalitatieve doelgroepen. Ze staat voor u klaar en biedt u innovatieve crossmediale oplossingen en een nauwkeurige dagelijkse opvolging van…
7 maart 2023

Onze expert Océane helpt adverteerders in de gezondheids-, beauty en farmaceutische sector om hen ten volle te laten profiteren van onze kwalitatieve doelgroepen. Ze staat voor u klaar en biedt u innovatieve crossmediale oplossingen en een nauwkeurige dagelijkse opvolging van uw campagnes!

Niet alleen onze thematische dossiers, maar ook verschillende van onze merken lenen zich perfect voor uw campagnes: La Libre, DH Mag, Paris Match, Moustique, …

Dankzij onze digitale inventarissen verrijkt met data, kan Océane u ook adviseren over ons video en display aanbod. « Met 600.000 unieke bezoekers per dag op onze nieuwssites zult u onder de indruk zijn van de kracht van onze merken », benadrukt ze.  

Ons groot aantal newsletters vormt een perfecte aanvulling op uw online campagnes. Zo genereert onze sportnieuwsbrief 1.220 miljoen kwalitatieve contacten met allerlei soorten sporters, van zondagssporters tot topatleten.

Bovendien bent u zeker dat uw advertenties steeds zichtbaar zijn omdat onze ad-server alleen maar open nieuwsbrieven aanbiedt.

Onze Wellness homepage is de toegangspoort voor onze lezers tot onze video-inhoud. Het bevat wellness-nieuws, inspirerende artikelen en natuurlijk video-inhoud.

Misschien bent u ook geïnteresseerd in ons «Influence Premium Media» aanbod! En Océane vult dit aanbod vaak aan met onze native advertising oplossingen. « Ofwel werken we samen met de adverteerder om een goede partner content te creëren ter ondersteuning van de klassieke campagne. Ofwel maken we een mini-artikel dat linkt naar de site van de klant, waardoor er data kan worden verzameld over een gekwalificeerde doelgroep. We kunnen de twee natuurlijk ook combineren ».

Onze oplossing “Influence Premium Media” zet uw merken in de kijker op sociale netwerken (TikTok, Instagram en Facebook).

En dit is echter nog maar een kleine greep van wat IPM Advertising te bieden heeft aan oplossingen voor adverteerders in sectoren gerelateerd aan welzijn.

Interesse? Contacteer Océane: [email protected] of +32 (0)472 20 37 48.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je aanwezigheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of gedrukt is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...