Moustique viert dit jaar zijn 100-jarig jubileum 

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken. Het komt niet vaak voor dat je…
3 oktober 2024

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken.

Het komt niet vaak voor dat je je 100ste verjaardag kunt vieren! Ter gelegenheid van deze speciale verjaardag “willen we benadrukken dat Moustique al 100 jaar meegaat, door zowel verleden als heden te koppelen in een maandelijks themadossier”, verklaart Jean-Luc Cambier, hoofdredacteur van Moustique. “We gaan proberen te referen naar wat reeds is bereikt en aan te tonen welke uitdagingen ons nog te wachten staan.”

De 10 speciale edities die gedurende het hele jaar worden uitgegeven, eindigen in november met het speciale jubileumnummer. De doelstellingen van Jean-Luc Cambier voor dit symbolische jaar? “De link tussen de Belgische samenleving en het tijdschrift illustreren; een stem geven aan lezers en experts die geconfronteerd worden met de realiteit: verpleegkundigen, leerkrachten, …; digitale formats ontwikkelen om op nieuwe manieren met mensen in contact te komen… maar ook dit jubileumjaar vieren!”

Jean-Luc Cambier besluit: “Tot slot wil ik iets teruggeven aan onze lezers. Zorgen voor ons publiek. Investeren in content om aan te tonen dat deze verjaardag niet alleen draait om het team dat Moustique produceert, maar ook om onze trouwe lezers.

Ontdek de 172 pagina’s tellende collector’s edition op 27 november!

Publiceer vóór eind 2024 uw print- of digitale campagne!

Wilt u meer weten over ons speciale aanbod, neem dan contact met ons op via [email protected]  of bekijk onze onze ratecards

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...