Moustique viert dit jaar 100ste verjaardag met 10 speciale edities

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken. Het komt niet vaak voor dat je…
16 januari 2024

Moustique wordt 100 jaar in november 2024. Het is dan ook een bijzonder jaar voor Moustique, dat een spiegel van de tijdgeest is met zijn relevante en ietwat aparte kijk op actuele zaken.

Het komt niet vaak voor dat je je 100ste verjaardag kunt vieren! Ter gelegenheid van deze speciale verjaardag “willen we benadrukken dat Moustique al 100 jaar meegaat, door zowel verleden als heden te koppelen in een maandelijks themadossier”, verklaart Jean-Luc Cambier, hoofdredacteur van Moustique. “We gaan proberen te referen naar wat reeds is bereikt en aan te tonen welke uitdagingen ons nog te wachten staan.”

De 10 speciale edities die gedurende het hele jaar worden uitgegeven, eindigen in november met het speciale jubileumnummer. De doelstellingen van Jean-Luc Cambier voor dit symbolische jaar? “De link tussen de Belgische samenleving en het tijdschrift illustreren; een stem geven aan lezers en experts die geconfronteerd worden met de realiteit: verpleegkundigen, leerkrachten, …; digitale formats ontwikkelen om op nieuwe manieren met mensen in contact te komen… maar ook dit jubileumjaar vieren!”

Jean-Luc Cambier besluit: “Tot slot wil ik iets teruggeven aan onze lezers. Zorgen voor ons publiek. Investeren in content om aan te tonen dat deze verjaardag niet alleen draait om het team dat Moustique produceert, maar ook om onze trouwe lezers.

Meer weten over Moustique?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op info@ipmadvertising.be !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...