Mode in alle vormen en stijlen bij IPM

Vooral Paris Match en Essentielle bieden mode- en lifestyle-adverteerders een sterk redactioneel kader vol glamour, glitter en praal De twee podia: Paris Match en onze bijlage Essentielle Binnen ons portfolio geniet Paris Match een ongeëvenaarde reputatie op de markt: « De…
10 februari 2023

Vooral Paris Match en Essentielle bieden mode- en lifestyle-adverteerders een sterk redactioneel kader vol glamour, glitter en praal

De twee podia: Paris Match en onze bijlage Essentielle

Binnen ons portfolio geniet Paris Match een ongeëvenaarde reputatie op de markt: « De exclusieve covers, de kwalitatieve inhoud en het nauwgezet volgen van de actualiteit, maar ook van de meest glamoureuze personen in onze samenleving, maken Paris Match zeer geliefd bij vrouwen van 35+ met een grote koopkracht », zegt Jean-Pierre Tordeurs, redactioneel manager van het magazine. « En dit is nu precies de kerndoelgroep van mode-adverteerders». De CIM-cijfers bewijzen het: 53,4% van de lezers van Paris Match zijn vrouwen van 35+.

Haast u: Paris Mach brengt op donderdag 2 maart een speciale lente-zomer en huwelijksmode editie uit. Adverteerders staan al in de rij, en er zijn nog maar een paar weken te gaan voor de afsluit.

Op 25 maart is het de beurt aan Essentielle om een speciale editie te publiceren over mode en accessoires.  Deze bijlage, bijgevoegd bij La Libre, bereikt bijna 306.000 LLP.

En hoe zit het met de mannen?

Mode alleen voor vrouwen? Think again! Ons mannelijk publiek is zich ook zeer bewust van de trends op het gebied van modedesign en accessoires.

21,5% van de mannelijke Paris Match-lezers zegt zeer geïnteresseerd te zijn in mode. In totaal komt dit neer op een wekelijks bereik van 57.000 lezers in de laatste periode.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat Paris Match op donderdag 7 april een themanummer wijdt aan herenmode. Confectie- en lederwarenmerken, u weet wat u te doen staat om uw hoogwaardige producten onder de aandacht te brengen van een groot koopkrachtig publiek!

Aarzel niet om contact op te nemen met Jean-Pierre Tordeurs bij Paris Match of met Dominique voor meer informatie over onze Mode specials.

Heeft u interesse om te publiceren in één van onze bijlagen ? Of wenst u meer te weten over hun thema’s? Wacht niet langer en raadpleeg de rubriek « packs en dossiers ».  U vindt vast de geschikte bijlage voor uw advertentie!

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...