Laatste nieuwigheid bij de regie: een ‘Administration Excellence’ topteam

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging. De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst: “Geconfronteerd…
16 januari 2024

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging.

De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst:

“Geconfronteerd met de automatisering van verkoopprocessen, wilden we een toegewijd verkoopondersteuningsteam hebben dat een goede pre- en post-purchase follow-up biedt”, zegt Natalia Sanchez, Head of Ad Operations.

“Het doel is om ons aan te passen aan de digitalisering en tegelijkertijd de eigenheid en complexiteit van al onze producten onder de knie te krijgen”. Dit vijfkoppige team bestaat uit echte experts, elk in hun vakgebied. Hun ervaring en complementariteit vormen een echte toegevoegde waarde om al onze klanten, intern en extern, te ondersteunen en naar hen te luisteren. Dit team zal ook verantwoordelijk zijn voor CRM om effectieve en gerichte B2B-marketing te ondersteunen.”

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...