Laatste nieuwigheid bij de regie: een ‘Administration Excellence’ topteam

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging. De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst: “Geconfronteerd…
16 januari 2024

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging.

De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst:

“Geconfronteerd met de automatisering van verkoopprocessen, wilden we een toegewijd verkoopondersteuningsteam hebben dat een goede pre- en post-purchase follow-up biedt”, zegt Natalia Sanchez, Head of Ad Operations.

“Het doel is om ons aan te passen aan de digitalisering en tegelijkertijd de eigenheid en complexiteit van al onze producten onder de knie te krijgen”. Dit vijfkoppige team bestaat uit echte experts, elk in hun vakgebied. Hun ervaring en complementariteit vormen een echte toegevoegde waarde om al onze klanten, intern en extern, te ondersteunen en naar hen te luisteren. Dit team zal ook verantwoordelijk zijn voor CRM om effectieve en gerichte B2B-marketing te ondersteunen.”

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...