Laatste nieuwigheid bij de regie: een ‘Administration Excellence’ topteam

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging. De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst: “Geconfronteerd…
16 januari 2024

ADMEX is een nieuwe dienst binnen de reclameregie die zal inspelen op de digitale evolutie van advertentieprocessen door gepersonaliseerde opvolging.

De naam, een samentrekking van “administratie” en “excellentie”, geeft al een indicatie van het doel van deze nieuwe dienst:

“Geconfronteerd met de automatisering van verkoopprocessen, wilden we een toegewijd verkoopondersteuningsteam hebben dat een goede pre- en post-purchase follow-up biedt”, zegt Natalia Sanchez, Head of Ad Operations.

“Het doel is om ons aan te passen aan de digitalisering en tegelijkertijd de eigenheid en complexiteit van al onze producten onder de knie te krijgen”. Dit vijfkoppige team bestaat uit echte experts, elk in hun vakgebied. Hun ervaring en complementariteit vormen een echte toegevoegde waarde om al onze klanten, intern en extern, te ondersteunen en naar hen te luisteren. Dit team zal ook verantwoordelijk zijn voor CRM om effectieve en gerichte B2B-marketing te ondersteunen.”

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...