IPM: The place to be voor de vastgoedsector

Binnen de media van IPM neemt de vastgoedsector een belangrijke plaats in. Overzicht van de vele mogelijkheden op sites, tv, radio en print.
3 oktober 2022

Binnen de media van IPM neemt de vastgoedsector een belangrijke plaats in. Overzicht van de vele mogelijkheden op sites, tv, radio en print.

Essentielle Immo, een prestigieuze bijlage

L’Essentielle Immo is een bijlage die 10 keer per jaar verschijnt, elke 1ste zaterdag van de maand. Adverteerders bereiken een publiek van 500 000 lezers (total brand, CIM 2019-2020) zowel digitaal als in print. Koken, duurzame materialen…: elk nummer heeft een welbepaald thema met telkens reportages over architectuur en design. De bijlage biedt daarom veel mogelijkheden voor gesponsorde inhoud of meer traditionele advertenties.

La Libre Immo : vastgoedbijlage

Elke donderdag verschijnt de vastgoedbijlage van La Libre, goed bekend bij professionals in de sector. De bijlage bevat zowel informatie als advertenties over vastgoed. Regelmatig worden artikels gepubliceerd over bepaalde regio’s of dossiers geschreven door journalisten van La Libre Immo.  Door een advertentie te plaatsen in deze bijlage kun je mee profiteren van deze kwalitatieve redactionele inhoud. Door de wekelijkse verdeling biedt deze bijlage een waaier van de nieuwste panden op de vastgoedmarkt.  

Pluspunt: ook digitale marketingproducten zijn beschikbaar.

Projecten op LN24

In de tv-studio geeft de uitzending « Le Mag Immo » (https://www.ln24.be/emission/le-mag-immo) regelmatig het woord aan professionals. Dit geeft vastgoedprofessionals de gelegenheid om een standpunt in te nemen of te debatteren. Commerciële spots kunnen ook worden uitgezonden op LN Radio.

Logic-Immo.be, uitsluitend voor vastgoedkantoren

Dit merk van IPM is uitsluitend gericht op de vastgoedsector en biedt eveneens een crossmediaal systeem. Op de site of via een app, kunnen kandidaten panden te koop of te huur vinden. Logic-Immo.be heeft 4 regionale edities met een bereik van 431 000 lezers.

Adverteren in Paris Match Immo

Het internationaal nieuws magazine wijdt elke week zijn cover 3 exclusief aan vastgoed. De ideale aanvulling om een zeer brede doelgroep te bereiken en meer merkbekendheid te genereren.

Onze kennis van de vastgoedsector is een grote troef. Om uw campagnes te optimaliseren, gelieve contact op te nemen met Véronique Le Clercq, Sales Manager Immo. Ze zal je helpen om je merk te promoten door het beste van onze media te combineren:

VÉRONIQUE LE CLERCQ, Sales Manager Immo, +32 (0)475 57 62 35, [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...