IPM lanceert nieuw aanbod rond mobiliteit

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over? “Op 17 januari…
7 november 2023

IPM vertrouwt op haar grote communities om bepaalde sectoren te promoten.  Dit blijkt uit het magazine “Electric Driving Guide”, een nieuwe gids voor de mobiliteitssector die op 17 januari 2024 wordt gelanceerd. Waar gaat het precies over?

“Op 17 januari publiceren we in samenwerking met Ads & Data een ‘Electric Driving’ gids in Het Nieuwsblad, L’Avenir, La Dernière Heure en La Libre Belgique, met een oplage van 280.000 exemplaren”, verklaart Sybille de Meeus, Head of Accounts Team. De gids zal ook in digitale versie beschikbaar zijn op andere Ads & Data-sites, zoals De Standaard, Het Belang van Limburg en Gazet van Antwerpen, voor in totaal 91.000 downloads.

Een nieuwe toevoeging aan de IPM-catalogus? “Ja en nee. Elk jaar publiceren we verschillende gidsen rond mobiliteit, waaronder een magazine naar aanleiding van het Autosalon. Dit jaar zullen we ons in deze editie concentreren op elektrische voertuigen.”

Dit magazine, speciaal voor ‘car enthusiasts’ en iedereen die geïnteresseerd is in duurzame mobiliteit, heeft veel commerciële troeven: een crossmediaal aanbod, off- en online, en nationaal met onze TB00-packs (inclusief display & video met data inbegrepen).

Maar onze media bieden het hele jaar door informatie rond mobiliteit. La Libre, La DH, L’Avenir, Deuzio, Moustique en Paris Match besteden elk op hun eigen manier aandacht aan nieuwe trends rond auto’s, fietsen, zachte mobiliteit, verzekeringen, enz. We stellen deze graag in detail aan u voor.

Ontdek ons Print en Digitale aanbod !

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique, 140 jaar in dienst van de democratie!

La Libre Belgique begon zijn geschiedenis in 1884 onder denaam Le Patriote, op initiatief van Louis en Victor Jourdain. Le Patriote positioneert zich via offensievejournalistiek, maar wil ook respect tonen voor andere ideeën. In 1914, toen de Eerste Wereldoorlog...