Aanstaande donderdag neemt IPM de leiding bij LN24 en het project is ambitieus: het marktaandeel snel verdubbelen en de zender vergaand promoten in het audiovisuele landschap bij publiek dat op zoek is naar een intelligent en onderhoudend aanbod.
Sterke merken, innovatie en convergentie vormen het DNA van IPM.
LN24 sluit zich aan bij IPM om het speerpunt te worden bij de convergentie tussen omroep en pers met het oog op het vergroten van een redactioneel aanbod op topniveau in alle media: tv, radio, internet, dagbladpers, tijdschriftenpers, video en podcast.
LN24, dat eind 2019 werd gelanceerd, is erin geslaagd om een nieuw televisiemerk in de Franstalige landschap te introduceren.
IPM zal deze jonge talentvolle zender de middelen geven om zijn producten en marketing nog verder te versterken met het oog op een snelle verdubbeling van zijn publiek.
Op het gebied van reclame blijft RMB de kleuren van de zender promoten terwijl het interne verkoopteam van LN24 zich bij IPM Advertising zal aansluiten.
Voor adverteerders die op zoek zijn naar originele projecten kan IPM Advertising krachtige crossmediale operaties opzetten.
Op de Franstalige markt bezit IPM Advertising de helft van het lezerspubliek van dagbladen (La Libre, L’Avenir, La DH Les Sports), is medeleider van nieuwssites (1 miljoen unieke bezoekers per dag in België), leider van nieuwsmagazines (Paris Match en Moustique) en uitgever van LN24 en DH Radio.
Tot 2022 voor ambitieuze projecten!