Impact van het coronavirus op de marketing

Hoe in tijden van crisis communiceren met de nieuwe regeringsrichtlijnen die deze laatste dagen verspreid worden? Hoe de banden met de klanten versterken?
10 februari 2021

Communiceren in de media

De persgroepen Mediahuis en IPM, en Pebble Media en Skynet lanceren ‘IMPACT SAMEN’ waarmee ze handelaars gratis banners geven op hun websites. Dit initiatief steunt deze groep die bijzonder sterk is getroffen door de coronacrisis met middelen voor marketing en communicatie. Want in tijden van crisis blijft het belangrijk om met de klanten te communiceren. De campagne geeft ook grote ondernemingen de kans om deel te nemen aan het project. Elke week krijgt een merk exclusieve zichtbaarheid als partner. Laten we de krachten bundelen en SAMEN IMPACT hebben!

Meer informatie:
https://www.lalibre.be/economie/entreprises-startup/mediahuis-ipm-pebble-media-et-skynet-offrent-des-banners-gratuits-aux-commercants-locaux-5e834703d8ad58163194c468

De 3 prioriteiten van IPM tijdens de crisis

Wij beleven momenteel een erg uitzonderlijke situatie door de epidemie COVID-19.

Wij concentreren al onze inspanningen op drie prioriteiten:

  • De gezondheid en het welzijn van onze medewerkers
  • De veiligheid van onze partners en van onze klanten
  • De continuïteit van onze activiteit om de bestellingen te kunnen leveren.

Vanaf de eerste aankondigingen van de verspreiding van het virus heeft het bedrijf interne maatregelen genomen om de veiligheid van zijn personeel te garanderen.

Omwille van de nieuwe regeringsrichtlijnen van de laatste dagen, hebben wij deze verder versterkt.
Ondanks deze moeilijke periode houden onze teams de activiteit in stand. 

Wij doen er alles aan om de productie te verzekeren in zover de wettelijke en gezondheidscontext dit toelaten

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

La Libre Eco krijgt een nieuw jasje!

Vanaf zaterdag 11 januari heeft de La Libre Eco Week-end bijlage een nieuwe look. Deze bijlage van 20 pagina's bij La Libre bevat al het economische en financiële nieuws van het weekend, inclusief beurskoersen en koersen van uw beleggingsfondsen. Wat kunnen de lezers...

Resultaten van de CIM 2024

Resultaten van de CIM 2024

Ter gelegenheid van de publicatie van de resultaten van de CIM BPS-studie kunnen we bevestigen dat de Belgen dol zijn op hun persmerken, aangezien 94,1% van hen maandelijks minstens één persmerk raadpleegt! 83,0% leest ze ook in digitale versie, vooral op smartphones,...