Het nieuwe tv-programma op LN24 « Les Piliers de comptoir » kleurt vanaf nu uw zondagavond

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept. Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant,…
4 april 2023

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept.

Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant, zijn levendig, soms zelfs een beetje verhit, zoals een gesprek met familie of vrienden bij een drankje.

De sprekers zijn persoonlijkheden die bekend staan om hun directheid: Theo Francken (NV-A parlementslid), Jacqueline Galant (burgemeester van Jurbise), François Gemene (politicoloog) en Marie Thibaut de Maisières (woordvoerder van de Brusselse minister van Mobiliteit Elke Van den Brandt).

90.000 kijkers zaten voor het scherm

 « Er is veel interesse omdat het een programma is dat maatschappelijke debatten aansnijdt op een meer informele en oprechte toon dan de gebruikelijke talkshows», zegt Didier Defawe, hoofdredacteur van LN24.

De uitwisselingen zijn inderdaad dynamisch met rake punchlines, dit alles in een gezellige, intieme sfeer op een voor de gelegenheid aangepaste set. De aandacht van de kijkers wordt ook gedurende de hele talkshow vastgehouden door de aanwezigheid van een mysterieuze gast wiens identiteit aan het eind van de show wordt onthuld.

Wilt u profiteren van deze geëngageerde audiovisuele context om uw reclameboodschap te publiceren? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze collega’s van de Régie des Médias Belges (RMB) of met Fabienne Tramasure.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...