Het nieuwe tv-programma op LN24 « Les Piliers de comptoir » kleurt vanaf nu uw zondagavond

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept. Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant,…
4 april 2023

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept.

Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant, zijn levendig, soms zelfs een beetje verhit, zoals een gesprek met familie of vrienden bij een drankje.

De sprekers zijn persoonlijkheden die bekend staan om hun directheid: Theo Francken (NV-A parlementslid), Jacqueline Galant (burgemeester van Jurbise), François Gemene (politicoloog) en Marie Thibaut de Maisières (woordvoerder van de Brusselse minister van Mobiliteit Elke Van den Brandt).

90.000 kijkers zaten voor het scherm

 « Er is veel interesse omdat het een programma is dat maatschappelijke debatten aansnijdt op een meer informele en oprechte toon dan de gebruikelijke talkshows», zegt Didier Defawe, hoofdredacteur van LN24.

De uitwisselingen zijn inderdaad dynamisch met rake punchlines, dit alles in een gezellige, intieme sfeer op een voor de gelegenheid aangepaste set. De aandacht van de kijkers wordt ook gedurende de hele talkshow vastgehouden door de aanwezigheid van een mysterieuze gast wiens identiteit aan het eind van de show wordt onthuld.

Wilt u profiteren van deze geëngageerde audiovisuele context om uw reclameboodschap te publiceren? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze collega’s van de Régie des Médias Belges (RMB) of met Fabienne Tramasure.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...