Het nieuwe tv-programma op LN24 « Les Piliers de comptoir » kleurt vanaf nu uw zondagavond

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept. Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant,…
4 april 2023

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept.

Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant, zijn levendig, soms zelfs een beetje verhit, zoals een gesprek met familie of vrienden bij een drankje.

De sprekers zijn persoonlijkheden die bekend staan om hun directheid: Theo Francken (NV-A parlementslid), Jacqueline Galant (burgemeester van Jurbise), François Gemene (politicoloog) en Marie Thibaut de Maisières (woordvoerder van de Brusselse minister van Mobiliteit Elke Van den Brandt).

90.000 kijkers zaten voor het scherm

 « Er is veel interesse omdat het een programma is dat maatschappelijke debatten aansnijdt op een meer informele en oprechte toon dan de gebruikelijke talkshows», zegt Didier Defawe, hoofdredacteur van LN24.

De uitwisselingen zijn inderdaad dynamisch met rake punchlines, dit alles in een gezellige, intieme sfeer op een voor de gelegenheid aangepaste set. De aandacht van de kijkers wordt ook gedurende de hele talkshow vastgehouden door de aanwezigheid van een mysterieuze gast wiens identiteit aan het eind van de show wordt onthuld.

Wilt u profiteren van deze geëngageerde audiovisuele context om uw reclameboodschap te publiceren? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze collega’s van de Régie des Médias Belges (RMB) of met Fabienne Tramasure.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...