Het nieuwe tv-programma op LN24 « Les Piliers de comptoir » kleurt vanaf nu uw zondagavond

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept. Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant,…
4 april 2023

LN24 heeft de zondagavond prime-time ingepalmd met een nieuw talkshow concept.

Het principe is eenvoudig: vier sprekers met uitgesproken meningen discussiëren over onderwerpen die in de loop van de week het nieuws hebben gehaald. De debatten, gecoördineerd door Martin Buxant, zijn levendig, soms zelfs een beetje verhit, zoals een gesprek met familie of vrienden bij een drankje.

De sprekers zijn persoonlijkheden die bekend staan om hun directheid: Theo Francken (NV-A parlementslid), Jacqueline Galant (burgemeester van Jurbise), François Gemene (politicoloog) en Marie Thibaut de Maisières (woordvoerder van de Brusselse minister van Mobiliteit Elke Van den Brandt).

90.000 kijkers zaten voor het scherm

 « Er is veel interesse omdat het een programma is dat maatschappelijke debatten aansnijdt op een meer informele en oprechte toon dan de gebruikelijke talkshows», zegt Didier Defawe, hoofdredacteur van LN24.

De uitwisselingen zijn inderdaad dynamisch met rake punchlines, dit alles in een gezellige, intieme sfeer op een voor de gelegenheid aangepaste set. De aandacht van de kijkers wordt ook gedurende de hele talkshow vastgehouden door de aanwezigheid van een mysterieuze gast wiens identiteit aan het eind van de show wordt onthuld.

Wilt u profiteren van deze geëngageerde audiovisuele context om uw reclameboodschap te publiceren? Aarzel dan niet om contact op te nemen met onze collega’s van de Régie des Médias Belges (RMB) of met Fabienne Tramasure.

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP Pulse, bevestigt de kracht van nieuwsmedia

NP is een uitgebreid pack waarmee u op basis van een gecombineerd tarief kan adverteren in de 12 belangrijkste nieuwsmerken van ons land. Een nationaal advertentieaanbod dat ideaal is qua bereik en CPM. “NP (News Power) is een nationaal aanbod dat de 4 belangrijkste...

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

IPM komt met innovatieve oplossing voor weergerelateerde data !

Een nieuwe data-technologie wordt toegevoegd aan het reeds zeer uitgebreide verticale aanbod van IPM op gebied van weergerelateerde gegevens (zowel print als digitaal): waardoor gerichte campagnes op het juiste moment kunnen worden uitgevoerd! IPM introduceert een...

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

De media van IPM, uw vierde macht in een verkiezingsjaar

In het verkiezingsjaar 2024 zal de burger best wat keuzes moeten maken. De burger is wat betreft informatie over politieke gebeurtenissen sterk afhankelijk van onze perstitels en vooral La Libre Belgique.   « Politiek nieuws speelt een prominente rol in La Libre...