Gourmandiz, het toptijdschrift voor lezers en lezeressen van alle leeftijden

Het tijdschrift Gourmandiz verscheen voor het eerst in 2020 en is bestemd voor alle liefhebbers van koken. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers deze smakelijke pauze in 6 nummers per jaar. Omdat we allemaal lekkerbekken zijn…
22 februari 2021

Het tijdschrift Gourmandiz verscheen voor het eerst in 2020 en is bestemd voor alle liefhebbers van koken. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers deze smakelijke pauze in 6 nummers per jaar.

Omdat we allemaal lekkerbekken zijn en verzot op creatieve en vernieuwende ideeën! Omdat lekker eten en plezier samengaan! Meer dan ooit wil de consument gezonde voeding, rijk aan voedingswaarden en met respect voor de lokale producenten.

Koken staat synoniem voor delen, uitwisselen en plezier. Met vernieuwende rubrieken willen wij uw smaakpapillen prikkelen. Wij wekken uw belangstelling voor uiteenlopende domeinen: producenten van Belgische specialiteiten met een liefde voor authentieke smaken, adviezen en tips om kok te worden, ideeën voor gemakkelijk te bereiden recepten, hoe nieuwe smaken ontdekken of smaken van vroeger herontdekken…

Waarom adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy, een vaste waarde en interesseert de lezers van alle leeftijden, beginnelingen zowel als gevorderden.

  • Gerichte communicatie in een tijdschrift dat volledig gewijd is aan de culinaire kunst en de kunst van het tafelen.

  • Een toptijdschrift gefocust op de authentieke waarden van de keuken.

  • Een website, www.gourmandiz.be, die een jaar is geworden “The place to be” voor de liefhebbers van koken in de ruimste zin van het woord.

26 maart 2021, al het achtste nummer van Gourmandiz

Op het menu van dit nummer, de lente opnieuw op ons bord! De gelegenheid voor het ontdekken van originele smoothies en alle smaken van onze moestuin, in een keur van groenten en vitamines.

Met Pasen in het vizier geeft Gourmandiz u enkele ideeën voor een smakelijke maaltijd. We hebben het ook over de weldaden van vegetarische melk en brengen menu’s zonder gluten. Voor het dessert denken wij aan de heerlijke wafels van onze grootmoeders.

Als bijlage bij La Libre en La DH van 26 maart.

–> Zin om met uw merk te adverteren in Gourmandiz ? Contactpersoon Caroline Bossaert

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding!

IPM Advertising lanceert een exclusieve zomeraanbieding om je zichtbaarheid in de media deze zomer een boost te geven! Of het nu digitaal of print is, profiteer van uitzonderlijke tarieven voor alle publicaties tussen 30 juni en 24 augustus 2025. 3...

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...