Gourmandiz, het toptijdschrift voor lezers en lezeressen van alle leeftijden

Het tijdschrift Gourmandiz verscheen voor het eerst in 2020 en is bestemd voor alle liefhebbers van koken. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers deze smakelijke pauze in 6 nummers per jaar. Omdat we allemaal lekkerbekken zijn…
22 februari 2021

Het tijdschrift Gourmandiz verscheen voor het eerst in 2020 en is bestemd voor alle liefhebbers van koken. La Libre Belgique en La Dernière Heure bieden hun lezers deze smakelijke pauze in 6 nummers per jaar.

Omdat we allemaal lekkerbekken zijn en verzot op creatieve en vernieuwende ideeën! Omdat lekker eten en plezier samengaan! Meer dan ooit wil de consument gezonde voeding, rijk aan voedingswaarden en met respect voor de lokale producenten.

Koken staat synoniem voor delen, uitwisselen en plezier. Met vernieuwende rubrieken willen wij uw smaakpapillen prikkelen. Wij wekken uw belangstelling voor uiteenlopende domeinen: producenten van Belgische specialiteiten met een liefde voor authentieke smaken, adviezen en tips om kok te worden, ideeën voor gemakkelijk te bereiden recepten, hoe nieuwe smaken ontdekken of smaken van vroeger herontdekken…

Waarom adverteren in Gourmandiz?

  • Koken is trendy, een vaste waarde en interesseert de lezers van alle leeftijden, beginnelingen zowel als gevorderden.

  • Gerichte communicatie in een tijdschrift dat volledig gewijd is aan de culinaire kunst en de kunst van het tafelen.

  • Een toptijdschrift gefocust op de authentieke waarden van de keuken.

  • Een website, www.gourmandiz.be, die een jaar is geworden “The place to be” voor de liefhebbers van koken in de ruimste zin van het woord.

26 maart 2021, al het achtste nummer van Gourmandiz

Op het menu van dit nummer, de lente opnieuw op ons bord! De gelegenheid voor het ontdekken van originele smoothies en alle smaken van onze moestuin, in een keur van groenten en vitamines.

Met Pasen in het vizier geeft Gourmandiz u enkele ideeën voor een smakelijke maaltijd. We hebben het ook over de weldaden van vegetarische melk en brengen menu’s zonder gluten. Voor het dessert denken wij aan de heerlijke wafels van onze grootmoeders.

Als bijlage bij La Libre en La DH van 26 maart.

–> Zin om met uw merk te adverteren in Gourmandiz ? Contactpersoon Caroline Bossaert

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...