Geniet nog meer van uw weekend met la DH

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news.  Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar…
5 december 2023

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news. 

Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar bij de andere kranten La Libre Belgique en L’Avenir) boordevol praktische informatie en tips. Anderzijds met La DH Week-end, een uitgebreide celebrity bijlage van 10 pagina’s in het midden van uw krant.

“Deze combo biedt uitgebreide info over de thema’s lifestyle, reizen, muziek, entertainment, het dagdagelijkse leven, mode, … en bereikt zo onze 1.716.200 dagelijkse lezers*” ,zegt Alexis Carantonis, hoofdredacteur van La Dernière Heure.

“Deuzio is universeler, terwijl we met de bijlage van La DH Week-end willen focussen op wat onze identiteit bepaalt, het DNA van La DH: de celebrities, filmsterren, televisie, controverses in de media, enz.” Om deze nieuwe bijlage te kunnen integreren, werd het aantal pagina’s van het dagblad verhoogd.

Deze content is natuurlijk ook beschikbaar op onze site!

Wil je meer weten over ons weekendaanbod? Heb je vragen over Deuzio of het DH weekend?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

*Source : CIM BPS 2023, Total Readers La Libre + La DH + L’Avenir

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Bij IPM swingen Fun Radio, LN Radio en LN24 als nooit tevoren!

Het audiovisuele luik van IPM zet de transformatie verder. Op radiovlak is de krachtenbundeling tussen Fun Radio en LN Radio nu officieel, onder leiding van onze Programmadirecteur Lloyd Byloos. Daarbij behouden beide zenders hun unieke redactionele stijl en aanpak....

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Paris Match, een sterk merk met toekomstvisie

Met deze krachtige titel begon onze hoofdredacteur zijn artikel in de editie van 19 juni 2025, waarin hij ons feliciteerde met het winnen van de Future Proof Award tijdens de 20e AMMA Awards. We zijn trots op deze bekroning, een mooie erkenning voor een mediamerk dat...