Geniet nog meer van uw weekend met la DH

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news.  Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar…
5 december 2023

Vanaf nu verschijnt er elke zaterdag in het midden van uw krant, La DH, een extra weekendbijlage met nog meer celebrity news. 

Het weekendaanbod van La DH telt voortaan twee bijlagen en focust op ontspanning, enerzijds met Deuzio (ook beschikbaar bij de andere kranten La Libre Belgique en L’Avenir) boordevol praktische informatie en tips. Anderzijds met La DH Week-end, een uitgebreide celebrity bijlage van 10 pagina’s in het midden van uw krant.

“Deze combo biedt uitgebreide info over de thema’s lifestyle, reizen, muziek, entertainment, het dagdagelijkse leven, mode, … en bereikt zo onze 1.716.200 dagelijkse lezers*” ,zegt Alexis Carantonis, hoofdredacteur van La Dernière Heure.

“Deuzio is universeler, terwijl we met de bijlage van La DH Week-end willen focussen op wat onze identiteit bepaalt, het DNA van La DH: de celebrities, filmsterren, televisie, controverses in de media, enz.” Om deze nieuwe bijlage te kunnen integreren, werd het aantal pagina’s van het dagblad verhoogd.

Deze content is natuurlijk ook beschikbaar op onze site!

Wil je meer weten over ons weekendaanbod? Heb je vragen over Deuzio of het DH weekend?

Ontdek ons print en digitale aanbod of neem contact met ons op [email protected] !

*Source : CIM BPS 2023, Total Readers La Libre + La DH + L’Avenir

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

De IMMO-nieuwigheden voor 2025

Bij IPM volgen we de vastgoedmarkt op de voet met drie gespecialiseerde mediamerken: Paris Match, La Libre IMMO en L’Essentielle IMMO. In 2025 versterken we onze vastgoedcontent en aanbiedingen nog verder! Elke maand zet L’ESSENTIELLE IMMO Belgisch erfgoed in de...

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Bij IPM heerst een geweldige sfeer!

Michel Ronsmans vervoegde in oktober de IPM-groep als nieuwe Cross Media Account Manager. "Mijn taak bestaat erin om top of mind te blijven bij mediabureaus en adverteerders om IPM-producten te promoten, zowel in print als digitaal. Het doel is om de juiste formule te...