Er gebeuren dingen in de LN-wereld: historische kijkcijfers en nieuwe website voor LN Radio

LN 24 bevestigt zijn positie als belangrijkste nieuwszender ter gelegenheid van de begrafenisplechtigheid van paus Benedictus XVI. LN Radio versterkt ook zijn muziek- en nieuwspositionering met een nieuwe website. Afgelopen donderdag was LN24 de hele ochtend de best bekeken televisiezender…
10 januari 2023

LN 24 bevestigt zijn positie als belangrijkste nieuwszender ter gelegenheid van de begrafenisplechtigheid van paus Benedictus XVI. LN Radio versterkt ook zijn muziek- en nieuwspositionering met een nieuwe website.

Afgelopen donderdag was LN24 de hele ochtend de best bekeken televisiezender in het hele Franstalige audiovisuele landschap op de 25-54 GS1-4 doelgroep.

Kijkers volgden massaal het speciale programma over de begrafenis van Paus Benoît XVI (MAD van 35,2%) en de terugblik op het jaar 2022 (MAD van 21,7%).

LN Radio groeit

De nieuwszender wordt uitgezonden op FM en DAB+ in Wallonië en Brussel en is wereldwijd ook online beschikbaar dankzij een mobiele applicatie (beschikbaar voor iOS en Android), via Radioplayer en alle digitale omroepapplicaties en -tools (TuneIn, MyTuner, SONOS).

« We lanceren een nieuwe website die een echte digitale hub moet worden voor al onze uitzendingen. Ik heb het natuurlijk over het LN Radiostation, maar ook over onze podcasts en onze vele digitale radio’s (of webradio’s). Dit is een gebied waarop wij altijd al pioniers zijn geweest », verklaart Philippe Deraymaeker.

L’attribut alt de cette image est vide, son nom de fichier est Article-LN-Radio-1024x573.png.
De website is modulair opgebouwd, waardoor deze alle digitale radio’s en hun playlists, de wedstrijden en, zeer binnenkort, een blog kan hosten wat een nog betere relatie tussen onze teams en de luisteraars zal bieden.

Een SEO geoptimaliseerde site

De website is modulair opgebouwd, waardoor deze alle digitale radio’s en hun playlists, de wedstrijden en, zeer binnenkort, een blog kan hosten wat een nog betere relatie tussen onze teams en de luisteraars zal bieden.

 

De nieuwe LN Radio website is ontworpen met de beste SEO-praktijken om de natuurlijke referentiëring van het LN Radio merk en al onze producties te boosten, zowel live als on-demand. LNRadio.be staat ook open voor display-adverteerders.

« De laatste CIM cijfers bevestigen onze strategie die we hebben aangenomen bij de lancering van LN Radio op 28 augustus. Het is de Franstalige zender die de meeste vooruitgang boekt en qua commercieel marktaandeel noteren we een stijging van bijna 20% », zegt een fiere Emmanuel Tourpe, directeur Audiovisuele Media van de IPM-Group.

Ontdek hier de nieuwe website via lnradio.be

Link uw merk aan de enige echte “music and news” radio van België! Contacteer de RMB op: [email protected]

IPM-Fout404

IPM Reclame redactie

Ons team is gespecialiseerd in communicatie, journalistiek, media en vele andere gebieden. Ons doel? Om u de geheimen van succesvolle bedrijfscommunicatie en de optimalisering van reclamebudgetten te geven om uw doelstellingen te bereiken.

Onze andere artikelen

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

IPM biedt 40 miljoen video streams per maand!

In de wereld van digitale reclame worden de videoformaten preroll en outstream vaak gezien als concurrenten. Volgens Thierry Hottat, Director of Operations bij IPM, zijn ze echter eerder complementair dan tegengesteld en moeten ze strategisch worden geïntegreerd om...

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De DAILIES-packs van IPM, XS-prijzen voor een XXL-campagne

De mediaportefeuille van IPM omvat enkele van de meest prestigieuze en invloedrijke mediamerken zoals La Libre Belgique, La Dernière Heure/Les Sports en L'Avenir. In 2024 vierde La Libre op grootse wijze haar 140-jarige bestaan, een bewijs van haar blijvende...

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

PM biedt targeting nu op om het even welk datapunt

Om een bepaalde doelgroep te bereiken voor advertentiedoeleinden, ‘waste’ te vermijden en geleidelijk verdwijnende cookies te compenseren, biedt IPM geavanceerde targeting strategieën. We denken eerst aan contextuele targeting. Dit betreft gegevens die worden gebruikt...